GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,

er is mij door een medeforumlid gevraagd om nog eens een groepsaankoop te organiseren.
Wil jij deelnemen aan deze actie klik dan op JA in de poll a.u.b.
Doe je niet mee en wil je toch graag ergens op klikken, selecteer dan de NEE knop :D

De poll is alleen zichtbaar in een webbrowser en helaas niet in apps als tapatalk.

De voor jou geldende prijs van deze groupbuy vind je hieronder.

IMG_0653.jpg

Standaard chip is zonder rollenbankrun!!

Chip op maat is met voor en na meting op de rollenbank met uitdraai!!

DSG aanpassing is koppelbegrenzer omhoog + aanpassing schakelprogramma D + S.

Voor inhoudelijke vragen graag Whatsappen (dus NIET bellen) naar +31 6 40255292 of mailen naar rico@tvsengineering.nl
Liever niet mijn pm box vullen! :nailbiting:

De software is overigens circa 1 uur kosteloos en vrijblijvend te testen. Wellicht is dat interessant om te weten.

De poll sluit eind mei, tot die tijd kan je dus deelnemen aan deze groupbuy, ja klikken als je mee doet, verdere info volgt. Het wordt GEEN meeting!! Iedereen dient voor zichzelf een afspraak maken via het mail / whatsapp adres wat hierboven genoemd is NADAT je van mij een PM hebt ontvangen!!

Ik hoop dat de korting aan jullie verwachtingen voldoet :)

Greetz Corné



Edit:

HALLO LIEVE EN MENSEN,

EVEN EEN HUISHOUDELIJKE MEDEDELING...

ER ZIJN MENSEN DIE CLAIMEN LID TE ZIJN VAN DIT FORUM DIE ZICH NIET HEBBEN OPGEGEVEN VOOR DE GROUPBUY EN REEDS EEN TUNING HEBBEN LATEN UITVOEREN BIJ TVS TEGEN NORMAAL TARIEF EN DIE NU ALSNOG DENKEN RECHT TE HEBBEN OP EEN TERUGGAVE TER HOOGTE VAN DE HUIDIGE KORTING.

RONALD VROEG MIJ WAT HIJ HET BESTE HIERMEE KON DOEN, IK HEB HEM AFGERADEN HIER GEHOOR AAN TE GEVEN, SORRY VOOR EVENTUEEL ONBEGRIP EN DANK VOOR JULLIE EVENTUELE BEGRIP!


sorry voor het schreeuwen ;)
 
Laatst bewerkt:

Joh@n

Forumguru
Eventueel interesse, afhankelijk van de prijs en ook de voordelen van enkel een aangepaste DSG bak. Motortuning geen interesse :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Eventueel interesse, afhankelijk van de prijs en ook de voordelen van enkel een aangepaste DSG bak. Motortuning geen interesse :)
Dat zal ongeveer op 375,- uitkomen (uitgaande van de vorige actie) prettiger schakelprogramma en langere levensduur 2e koppeling is het te behalen voordeel.
 

Frup

Forumguru
Mooi initiatief, maar helaas te ver weg voor mij om de korting terug te verdienen (uit Friesland).
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

BartjeB

Senior Member
Ik doe mee!! Heeft er iemand ervaring met een personal flasher? Dit ivm het gebruik van een lease auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Mailadres en Whatsapp nummer zijn toegevoegd aan post 1
Rico zal jullie van de gewenste informatie voorzien.
Absoluut NIET bellen!!
 

0ri0n88

Forumguru
:pieker: wel interesse, maar net een stage 1 laten doen bij hun :D.
Wellicht ff op de rollenbank en kijken waar die paardjes zijn ;).
Mijn vrouw zo gek krijgen voor een stage 2 zie ik niet gebeuren na al wat uitgaves gedaan te hebben aan de Škoda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan