Tassin
Forumguru
Charmerende driecilinder
Hij is ruim, gerieflijk en comfortabel. En hij is spijtig genoeg niet meer zo goedkoop als vroeger. Z’n facelift, die louter oppervlakkigheden omvat, doet er nog eens € 300 bij. Daarvoor biedt hij in de eerste plaats gemoderniseerde elektronica. Het zijn deuren waarachter geen geheimen zaten. Waar we ons wel door hebben laten charmeren, is z’n kleine 1.0l driecilinder. Die bleek zuinig, alert en beschaafd. Die verdient het om wat vaker aangestipt te worden.
- Doet exact wat hij belooft
- Een driecilinder die zuinig is
- Praktisch, ruim en ergonomisch
Volledig testverslag: http://www.auto55.be/tests/141350-skoda-octavia-10
Hij is ruim, gerieflijk en comfortabel. En hij is spijtig genoeg niet meer zo goedkoop als vroeger. Z’n facelift, die louter oppervlakkigheden omvat, doet er nog eens € 300 bij. Daarvoor biedt hij in de eerste plaats gemoderniseerde elektronica. Het zijn deuren waarachter geen geheimen zaten. Waar we ons wel door hebben laten charmeren, is z’n kleine 1.0l driecilinder. Die bleek zuinig, alert en beschaafd. Die verdient het om wat vaker aangestipt te worden.
- Doet exact wat hij belooft
- Een driecilinder die zuinig is
- Praktisch, ruim en ergonomisch
Volledig testverslag: http://www.auto55.be/tests/141350-skoda-octavia-10