Led lampen

Bael

Forumguru
Nu mijn wagen van over 2weken eindelijk geleverd is kan ik eindelijk aan wat dingen beginnen.
Eerst en vooral wil ik van al die lelijke gele lampen vanaf, nu is led blijkbaar al geen optie heb al 3soorten MET CANBUS gekocht en hij geeft op alles foutmelding, al een 6tal winkels langsgeweest en niemand kan mij helpen willen zelfs geen ledjes verkopen voor mijn wagen!
Op internet bestellen vind ik ook geen goed idee want als het hetzelfde is zit ik dan weer opgescheept met die lampjes heb er intussen al genoeg...

Die mistlampen wil ik ook vervangen, geeft hij daar ook aan als deze niet werken of enkel bij de gewone verlichting?

Toch wel jammer dat ze in een RS nog niet eens led nummerplaat lampjes plaatsen :cry:
 

Goofy@5E

Forumguru
Welke led's geven een foutmelding? Bij mij waren de mislampen de enige, weerstandje ertussen en probleem weg, nummerplaat heb ik met vcds laten omzetten voor led,
 

Bael

Forumguru
Standlichten vooraan en nummerplaat van die 5watt stekertjes zelfde als binne heb ze dan maar binnen geplaatst daar kan het geen kwaad.

Aan de mistlampen ben ik nog niet begonnen aangezien dit al niet goedkomt
 

innocenti

Forumguru
LED lampen in t interieur kan je vangen. Zitten niet aangesloten op t canbus systeem als ik t goed heb. Ik heb ze bij mij allemaal vervangen.

Kentekenplaat uitprogrameren via vcds, standlicht weet ik niet.
Ik heb diverse leds liggen en heb dezelfde problemen gehad. Canbus leds maar toch een foutmelding.
 

ertromp

Forumguru
LED lampen in t interieur kan je vangen. Zitten niet aangesloten op t canbus systeem als ik t goed heb. Ik heb ze bij mij allemaal vervangen.

Kentekenplaat uitprogrameren via vcds, standlicht weet ik niet.
Ik heb diverse leds liggen en heb dezelfde problemen gehad. Canbus leds maar toch een foutmelding.
Ook het interieur zit achter de canbus maar geeft geen melding op je dashboard
Alle lampen op het MQB zijn als LED te coderen maar er blijft altijd kans dat bepaalde fabrikaten storingen blijven melden
 

J.moelands

Nieuw lid
Ik heb led modules van de tiguan in kenteken plaat gestopt. Nog steeds foutmelding maar wel veel mooier dan alleen lampjes vervangen! De spiegel buiten verkichting (onderkant) nog niet gedaan. Krijg de spiegel er nietaf weet iemand hoe dit te doen, ben bang dat ik glas breek.... Binnen alles vervangen, lampjes zijn wel veels te fel, heb nu alles op 10% staan... heb pano dak, die lampjes boven achter deur kan je er niet uitkrijgen zonder ze kapot te trekken, heb vervangende units besteld waarin ik de leds heb gestopt. Ik zou even wachten op de Facelift (zo heb ik) begrepen dat daar wel intereur led inzitten. Zou ik gewoon alle units vervangen voor originele, is echt veel mooier!
 

CDK

Forumguru
@J.moelands, na vervangen van de kentekenverlichting moet deze nog steeds omgecodeerd worden.
Het spiegelglas kan je voorover kantelen en vervolgens als je dunne vingers hebt gewoon los trekken, dit gaat niet makkelijk. Als je een sterke zuignap hebt, bijvoorbeeld van een portable navigatiesysteem, dan kan je die op het glas zetten en dan gewoon trekken.
 

innocenti

Forumguru
Ik zou de spiegels niet doen onder de 15gr. Kans op stukjes kunststof die afbreken neemt toe naarmate de temp daalt.
 

Bael

Forumguru
LED lampen in t interieur kan je vangen. Zitten niet aangesloten op t canbus systeem als ik t goed heb. Ik heb ze bij mij allemaal vervangen.

Kentekenplaat uitprogrameren via vcds, standlicht weet ik niet.
Ik heb diverse leds liggen en heb dezelfde problemen gehad. Canbus leds maar toch een foutmelding.

Ja ik heb al die ledjes die ikdan had gekocht dan maar voor men interieur gebruikt daar krijg je idd geen foutmelding van
 

luissies

Senior Member
Ik heb voor in de drl ook ledlampen canbus. Gaven ook storing, weerstanden er tussen en klaar .ook de stadslicht en gedaan nu en die geven geen melding. En het staat perfect
 

Antera

Donateur
Meeste zijn om te coderen zoals al eerder vermeld. De marge's van de waardes zijn zo klein dat al snel een melding aanwezig is. Uit coderen is dan de enigste oplossing. 99 vd 100 keer kan dit zonder problemen.
 

Bael

Forumguru
Dan steek ik er terug die canbus leds in en laat ik hem uitcoderen.
Schroefset steekt er van gisteren onder :yeehaa: dus moet nu toch nog naar de garage voor hem eens laten uit te lijnen, en meteen dan die domme mistlampen die aanspringen bij een bocht moet ook uitgeschakeld worden alsook die start stop is ook voor lastig van te worden elke keer die knop induwen.
 
Bovenaan Onderaan