skoda fabia 1.2 6V clasic

Fabia

† In Memoriam
Misschien wel als dat in belgië te koop was geweest , maar er naar nederland omrijden , dat zou me een beetje te veel aan benzine kosten.

Er is nog niet veel op geboden, dus dan valt het nog wel mee. Dan hou je nog ruimte voor je benzinekosten. Hoever rijden is het eigenlijk voor je?

cvegreen

Forumguru
Er is nog niet veel op geboden, dus dan valt het nog wel mee. Dan hou je nog ruimte voor je benzinekosten. Hoever rijden is het eigenlijk voor je?

220 km ongeveer ligt dat van hier . Ik heb maar een budget van 125€ , dus veel benzine ga ik er niet kunnen aan spenderen dan . Ik zie dat er een bod van 100€ op staat . Als ik ze wil moet ik er zeker boven gaan bieden , dan hou ik niet veel geld meer over om benzine te kopen.

cvegreen

Forumguru
Mijn vrouw moest weg vandaag met de wagen , haar wagen stond in de garage en die van mij op de oprit (moet niet werken vandaag). Zegt ze zo , ik zou weg moeten , maar heb geen zin om mijn wagen uit de garage te halen , mag ik met u wagen gaan vraagt ze. Ja waarom niet was mijn antwoord daarop. Ze is dus met mijn skoda weg geweest en ze vond het leuk met mijn skoda. Ze rijdt duits , dat vond ze er in terug . stuurt direct (veiligheidsgevoel) vond ze leuk. De wagen heeft niet echt het gevoel een vrij kleine wagen te zijn , vond ze ook leuk . Dus ze heeft genoten van het ritje met de skoda van mij .

We hebben die foto's wel al een tijdje maar was ze vergeten te posten.
Mijn zoon heeft mijn wagen moeten keuren natuurlijk. Hier een paar foto's hiervan.

Waar zitten die versnellingen ?
100_6821.jpg

Hoeveel zou ik nu al verbruikt hebben, hoeveel is mijn gemiddelde snelheid ?
100_6819.jpg

Vind ze vrij grappig .

cvegreen

Forumguru
Hier nog eens mijn auto op gezocht en gevonden .
Ik wist niet meteen waar ik het moet posten , dus doe ik het hier maar.
Het is wel nog mijn verjaardag niet , maar heb mijn kado al gekregen.
Het betreft led stripes om aan mijn voorlichten ergens te kleven die dan dienen om als rijdaglicht te functioneren.
Hoe het allemaal gemonteerd moet worden (electrisch ) weet ik nog niet .
Hier een foto van mijn kado dat ik gekregen heb van mijn vrouw.

100_9505.jpg

Fabia

† In Memoriam
Mijn vrouw moest weg vandaag met de wagen , haar wagen stond in de garage en die van mij op de oprit (moet niet werken vandaag). Zegt ze zo , ik zou weg moeten , maar heb geen zin om mijn wagen uit de garage te halen , mag ik met u wagen gaan vraagt ze. Ja waarom niet was mijn antwoord daarop. Ze is dus met mijn skoda weg geweest en ze vond het leuk met mijn skoda. Ze rijdt duits , dat vond ze er in terug . stuurt direct (veiligheidsgevoel) vond ze leuk. De wagen heeft niet echt het gevoel een vrij kleine wagen te zijn , vond ze ook leuk . Dus ze heeft genoten van het ritje met de skoda van mij .

Heb je je vrouw eindelijk in de Fabia gekregen:xyxthumbs: Dus misschien ooit een O2 ipv Vectra?

cvegreen

Forumguru
Heb je je vrouw eindelijk in de Fabia gekregen:xyxthumbs: Dus misschien ooit een O2 ipv Vectra?

Dat vind ze te klein ze zou liever nog groter gaan en haar gedacht is gevallen op een citroën Jumpy , Peugot expert of een fiat scudo. Maar ze zijn tweedehands nog wat prijzig.

Mark

Banned
Hier nog eens mijn auto op gezocht en gevonden .
Ik wist niet meteen waar ik het moet posten , dus doe ik het hier maar.
Het is wel nog mijn verjaardag niet , maar heb mijn kado al gekregen.
Het betreft led stripes om aan mijn voorlichten ergens te kleven die dan dienen om als rijdaglicht te functioneren.
Hoe het allemaal gemonteerd moet worden (electrisch ) weet ik nog niet .
Hier een foto van mijn kado dat ik gekregen heb van mijn vrouw.

100_9505.jpg

Hou er wel rekening mee dat deze op de autokeuring een rode kaart opleveren!
Zorg zeker dat je ze kunt uitschakelen, maar dan nog kunnen ze moeilijk doen.

Bovenaan Onderaan