Achterbank onderste gedeelte openklappen of verwijderen

CDK

Forumguru
Zit geklikt, kan je er zo aftrekken.
Weet alleen niet waarom je dat zou willen?
 

Twincam_be

Senior Member
voor als ik lange stukken in de auto zet. achterste leuning staat schuin omhoog en gaat niet volledig plat
 

CDK

Forumguru
Pas maar op want onder de achterbank zit de lage druk brandstofpomp en eventueel de bedrading en stekkers van de achterbankverwarming.
 

Twincam_be

Senior Member
Pas maar op want onder de achterbank zit de lage druk brandstofpomp en eventueel de bedrading en stekkers van de achterbankverwarming.


he, heb je soms fotos van de brandstofpomp. heb de zit eruitgekregen meer zie links en rechts een groot zwart deksel alletwee met kleine kabels en links met een grote set kabels bij.
 

Twincam_be

Senior Member
full


1k0906093f
 

Noord26

Forumguru
hoe kan ik het onderste gedeelte van de achterbank openklappen of verwijderen? sedan versie
Misschien is het verstandiger om niet voor elke vraag die je hebt een nieuw topic aan te maken. Instructieboekje staat heel veel in, en ook met de zoekfunctie kun je erg veel vinden.

Dit bedoel ik niet respectloos, maar het valt mij gewoon op dat je veelvuldig nieuwe topics aan maakt. En de interpunctie laat ook te wensen over. Wat zeker gewaardeerd wordt (ook in de forum regels). ;)
 

Jan Krukas

Senior Member
Noord26 wat maakt het nou uit waar je een punt of comma zet als het maar duidelijk
en met respect word neergezet.Dat is wel belangrijk vind ik.Gr Jan.
 
Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
@Jan Krukas : Als je de punten en komma's (en harde enters ;) en hoofdletters) netjes plaatst, worden je posts een stuk leesbaarder. Zo moest ik je bovenstaande post wel drie keer lezen voordat ik door had dat het wel degelijk twee zinnen zijn, maar dat het woord "neergezet" het laatste woord van de eerste zin is...

Tip: lees je post even een (of twee) keer door voor je hem plaatst.
 

Twincam_be

Senior Member
weet nu iemand wat die 2 dingen zijn?links benzinepomp door de kabels die eraanhangen (maar rechts heeft ook kabels hangen).
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb vandaag ook eens gekeken of de zitting zo om geklapt kan worden dat deze vlak op de vloer komt. Wil niet, alleen maar schuin naar achteren. @CDK geeft aan losklikken, maar hoe.
Instructieboekje staat zoals @Twincam_be niks in over de zitting, maar wel de rugleuning.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Highway

Forumguru
@VAG-man Zitdeel van de achterbank omhoog klappen. Dan zie je een scharnierpunt (stang).
Deze kan je los trekken, door naar de zijkant te trekken. Echter moet je daarvoor je bank omhoog geklapt hebben anders blijft die klemmen.

Lastig uit te leggen, zodra je dit door hebt is het zeer eenvoudig. Aan de stang trekken, en vervolgens het zitdeel van de bank wat verder omhoog/omlaag dan schiet die plots los.

Zodra je het zitdeel los hebt, valt het rugdeel een stuk verder plat en heb je, wat ik me herinner, een behoorlijk vlakke laadruim.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

VAG-man

Forumguru
Bedankt @Highway het gaat mij wel lukken. Moest eerst zeker weten of het überhaupt mogelijk was. Rare constructie. Dit had veel efficiënter gekund door de constructie van het zitting anders te maken, waardoor het zitgedeelte op de bodem kan rusten.
 

JeSko

Forumguru
Is niet lastig eigenlijk, wees zichzelf uit bij mij en ik ben borderline achterlijk :D


20200922_093845_copy_1512x2016.jpg 20200922_094147_copy_1512x1134.jpg 20200922_094108_copy_1512x1134.jpg

Zitting opheffen en dan kantelt deze bij mij, eigenlijk achteraan waar de zitting en de leuning samenkomen kan je de zitting wegtrekken en opheffen, is zowat één gelijkmatige beweging.
 
Bovenaan Onderaan