B.Stuurder
Forumguru
Daar zit wat inIk heb mijn gordel altijd om maar als ik mijn auto 5m moet verzetten om deze bijvoorbeeld te wassen hoef ik echt geen gordel om te doen in mijn voortuin. Daarom dus handrem vrijgave zonder gordel verplichting.
Daar zit wat inIk heb mijn gordel altijd om maar als ik mijn auto 5m moet verzetten om deze bijvoorbeeld te wassen hoef ik echt geen gordel om te doen in mijn voortuin. Daarom dus handrem vrijgave zonder gordel verplichting.
Huh? Volgens mij hoef je dan toch helemaal niet te sproeien, je voorruit, of doe je je dak open en vind je het wel verfrissend zo af en toe?de koplampen net als alle ruiten voorzien zijn van een Rain-X coating is het sproeien daarvan dus echt zinloos.
Huh? Volgens mij hoef je dan toch helemaal niet te sproeien, je voorruit, of doe je je dak open en vind je het wel verfrissend zo af en toe?

ACC van max 160 naar 300km/h? #durftevragen![]()

Je kiest me dan ook wel een snelweg uit zegJa lijkt me heerlijk, met 250 op acc door het verkeer op de A15, met mijn voeten op het dashboard, onderuit. #vertrouwoptechniek![]()

Ja lijkt me heerlijk, met 250 op acc door het verkeer op de A15, met mijn voeten op het dashboard, onderuit. #vertrouwoptechniek![]()

Gezien jouw postuur ga jij je voeten echt niet op het dashboard krijgen!Ja lijkt me heerlijk, met 250 op acc door het verkeer op de A15, met mijn voeten op het dashboard, onderuit. #vertrouwoptechniek![]()

Moet je eens opletten wat een jaar of 2, 3 yoga kan doen...Gezien jouw postuur ga jij je voeten echt niet op het dashboard krijgen!

Daar weet jij niks van! Onderschat nooit iemand op basis van zijn uiterlijkGezien jouw postuur ga jij je voeten echt niet op het dashboard krijgen!![]()

Daar weet jij niks van! Onderschat nooit iemand op basis van zijn uiterlijk![]()
Waar heb je die buik gestoken ? Fotoshop ? Haha super !