JockJam's Audi A6 Avant 4G

vleier

Forumguru
Dit is niet kwestie van bestellen. De Achterlichten zou nog kunnen en dan horen ze niet bij de rest van de PreFaceLift maar de koplampen passen niet. Daarvan is de pasvorm anders en dan zou ik de gehele voorkop moeten aanpassen tot de Facelift versie. Dan wordt het een enorm dure grap.

Als je het doet doe het dan goed.
Wat niet past kan passend worden gemaakt.
 

philippe bakker

Forumguru
Oneens! Dergelijke mooie auto's met navenante aanpak zie je hier niet veel. Nu nog de discussie op hetzelfde niveau zien te houden :D
nu ja door jou post lok je de discussie eromtrent natuurlijk uit he en daar spring ik dan gretig op in. en ja de auto althans kan me wel bekoren. :)
 

MarcoO2

Forumguru
nu ja door jou post lok je de discussie eromtrent natuurlijk uit he en daar spring ik dan gretig op in.
:pieker: Als een enthousiaste opmerking in een topic waar een érg mooie auto wordt besproken je als eerste zó laat reageren, tsja, dan weet ik wel voldoende over hoe je in de wedstrijd zit.
 

LT83

Forumguru
@ stuurder ja echt, doe toch eens normaal joh denk ik dan!
Vind het zo'n negatieve toon, krijg er een hele vieze smaak van in mijn mond;)
 

philippe bakker

Forumguru
@ stuurder ja echt, doe toch eens normaal joh denk ik dan!
Vind het zo'n negatieve toon, krijg er een hele vieze smaak van in mijn mond;)
Ik ben niet bij skodaforum gegaan om eindeloos gestoef over een Audi te aanhoren. Ik hoop hier mede Skoda eigenaren te treffen. Problematiek en tips en rij ervaringen van Skoda te lezen. En echt niet over een ander merk. Los van het feit dat dat een ferme auto is. Maar daarvoor ben ik niet bij skodaforum gegaan. Is dit negatief ? Neen toch. Het gaat hier over Skoda.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik ben niet bij skodaforum gegaan om eindeloos gestoef over een Audi te aanhoren. Ik hoop hier mede Skoda eigenaren te treffen. Problematiek en tips en rij ervaringen van Skoda te lezen. En echt niet over een ander merk. Los van het feit dat dat een ferme auto is. Maar daarvoor ben ik niet bij skodaforum gegaan. Is dit negatief ? Neen toch. Het gaat hier over Skoda.
Wat doe je dan in vredesnaam al die tijd in het specifiek hiervoor bedoelde topic voor "andere vag-auto's"...? :nono:

Als het je niet bevalt, lees dan niet en vooral: reageer gewoon niet. Je reacties komen erg kleinzielig en jaloers over.
 

LT83

Forumguru
Ik ben niet bij skodaforum gegaan om eindeloos gestoef over een Audi te aanhoren. Ik hoop hier mede Skoda eigenaren te treffen. Problematiek en tips en rij ervaringen van Skoda te lezen. En echt niet over een ander merk. Los van het feit dat dat een ferme auto is. Maar daarvoor ben ik niet bij skodaforum gegaan. Is dit negatief ? Neen toch. Het gaat hier over Skoda.

Waarom lees je zijn topic dan Philippe en ben je er zo negatief over? Als jij geen zin hebt in informatie over Audi's sla je zijn topic toch over? De titel zegt genoeg lijkt mij, ik zou mijzelf er dan niet in mengen. Dat je daarna ook nog heel persoonlijk de topicstarter uitmaakt voor een persoon die je niet kan bekoren stoort mij nog het meest. Dat vind ik echt onnodig en eerlijk gezegd ook wel wat kinderachtig. Maar laten we er over ophouden :D
 

philippe bakker

Forumguru
Waarom lees je zijn topic dan Philippe en ben je er zo negatief over? Als jij geen zin hebt in informatie over Audi's sla je zijn topic toch over? De titel zegt genoeg lijkt mij, ik zou mijzelf er dan niet in mengen. Dat je daarna ook nog heel persoonlijk de topicstarter uitmaakt voor een persoon die je niet kan bekoren stoort mij nog het meest. Dat vind ik echt onnodig en eerlijk gezegd ook wel wat kinderachtig. Maar laten we er over ophouden :D
Omdat ik echt van dat gestoef niet moet hebben.
 

B.Stuurder

Forumguru
Om het wat in perspectief te trekken, ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat TS erg nadrukkelijk aandacht wil. Op zich niet erg, maar als je met een ander merk op een Skoda forum komt en je bent ontstemd omdat jouw topic weggezet wordt onder een andere categorie en het zo lijkt dat je opzij gezet wordt, vind ik dat ook wat vreemd overkomen. Om maar een voorbeeld te noemen. Als ik met mijn Skoda op een Audi forum kom dan verwacht ik niet anders dan dat ik me op de achtergrond moet houden. Het is tenslotte een Audi forum.

TS is, net als ik, enthousiast over zijn auto, dat snap ik, maar dan kun je ook wat commentaar verwachten, zoals ik dat ook heb ondervonden.
Dan vind ik het tot slot wat vreemd dat twee forumleden het voor hem op denken te moeten nemen, terwijl hij dat volgens mij prima zelf zou moeten kunnen.

Sorry, maar ik kan me de reactie van Philippe wel enigszins voorstellen.
 

MarcoO2

Forumguru
Omdat ik echt van dat gestoef niet moet hebben.
Ehm... dus... omdat je er niets van moet hebben, zoek je het juist op...? Logisch... :deuk:
Dan vind ik het tot slot wat vreemd dat twee forumleden het voor hem op denken te moeten nemen, terwijl hij dat volgens mij prima zelf zou moeten kunnen.
Dit heeft niets met "voor hem opnemen" te maken. Dit is simpelweg het uiten van mijn mening naar aanleiding van een ehm... bijzondere reactie. Ik snap nooit waarom je andermans topic zou moeten vervuilen met stekeligheden, als je er eigenlijk niets te zoeken hebt. En dat geldt zélfs als iemand erom zou vragen.
 
Bovenaan Onderaan