Enige verklaring van de dealer gekregen waarom jouw wagen zo lang op zich liet wachten?
Inmiddels lijkt het plots toch nog mogelijk om mijn wagen dit jaar nog ingeschreven te krijgen. Vreemd verhaal over verkeerde commmunicatie tss dealer en leasemy. Morgen mogelijks meer nieuws. Alsnog onverhoopt laat sinterklaascadeau? We blijven voorzichtig positief....
Inmiddels lijkt het plots toch nog mogelijk om mijn wagen dit jaar nog ingeschreven te krijgen. Vreemd verhaal over verkeerde commmunicatie tss dealer en leasemy. Morgen mogelijks meer nieuws. Alsnog onverhoopt laat sinterklaascadeau? We blijven voorzichtig positief....
- 4maanden, lees min 4 maanden.

), maar kon het vorige week vrijdag toch niet laten om es langs te gaan bij de dealer. En ja hoor, hij stond er al, op een beveiligde parking.
.
Zonde dat hij nu nog dof staat te verkleumen de komende maand...
.
. Het was uiteraard dezelfde configuratie, 2.0 150pk DSG met dezelfde opties als bij de S3 (anders is het een appels/peren verhaal). Met de S3 zit ik al 85 euro/maand boven mijn budget, de Kodiaq mag ik zelfs niet van de werkgever (er is een bovengrens voor boven budget). Ik zou uiteraard dingen kunnen gaan strippen (bijv. niet de Style versie, pack minder, enz.) maar dan heb ik toch liever een goed aangeklede S3 (wat uiteraard een super mooie auto is) dan een 'kale' (lees minder opties) Kodiaq.