RS weer terecht en de verdere zoektocht

vleier

Forumguru
volgens de oltimer regels geld de wet voor benzies na 25 jaar volgens mij tegen een kwarttarief en diesels pas vanaf 40 jaar
 

CDK

Forumguru
Proficiat! Denk dat ik in jouw geval voor een Civic of een Prelude gegaan was, maar deze zullen ze in elk geval niet snel pikken, mocht dat toch gebeuren moet de de havens van waaruit ze verschepen naar Afrika even checken, want daar zijn ze dol op die dingen. 1 ding staat als een paal boven water, Honda weet wel hoe het motoren moet bouwen, die krengen zijn vrijwel onverwoestbaar.
 

Thokozanoah

Forumguru
Weet je zeker dat hij onder oldtimer tarief tarief valt? Die regels zijn aangepast. Mag je nu 3 maanden in de winter niet rijden?

@Thokozanoah
Heb je wel gelijk in. Als ik gebruik wil maken van de overgangsregeling, dan zal ik dat moeten aanvragen. Dan mag ik idd geen gebruik van de auto maken in de maanden januari, februari en december van dat jaar. Als ik het niet aanvraag, dan zal ik gewoon belasting moeten betalen en mag ik er altijd mee rijden. In mijn geval zal ik het dus evt volgend jaar maart aanvragen.
 

EdK

Forumguru
nu nog een paar knappe winterbanden eronder zodat de kans dat je schade rijd erg klein word.....:deuk::deuk:
 

Thokozanoah

Forumguru
IMG_0910.JPG Gekke ontwikkelingen afgelopen week.....vorige week ging de koop van de Honda niet door......
Vandaag iets geheel anders gekocht, puur een praktische auto met het oog op gebruik. De spaarcenten worden op korte termijn ingezet voor keuken- en zolderverbouwing.
Vanaf heden doe ik alles op mijn gemak......:maakmegek::laugh:
 
Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Bekijk bijlage 54233 Gekke ontwikkelingen afgelopen week.....vorige week ging de koop van de Honda niet door......
Vandaag iets geheel anders gekocht, puur een praktische auto met het oog op gebruik. De spaarcenten worden op korte termijn ingezet voor keuken- en zolderverbouwing.
Vanaf heden doe ik allen op mijn gemak......:maakmegek::laugh:

Waarom ging de Honda niet door?

Niets mis met deze grijze muis die je nu gekocht hebt hoor!
 

Thokozanoah

Forumguru
Waarom ging de Honda niet door?

Niets mis met deze grijze muis die je nu gekocht hebt hoor!
Ik zou de auto woensdag ophalen, maar ging niet door omdat wij laat terug waren van de Efteling. Daarna een paar drukke dagen ivm werk......maandag contact met de verkoper gehad om de auto op te halen, maar ondertussen was er een gegadigde die er meer voor wilde betalen.

En de Passat rijdt verder prima, is volledig uitgerust en zeer netjes. Kan ik eerst weer even vooruit en na de verbouwing kijken we weer verder.....
 
Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Ik zou de auto woensdag ophalen, maar ging niet door omdat wij laat terug waren van de Efteling. Daarna een paar drukke dagen ivm werk......maandag contact met de verkoper gehad omheen op te halen, maar ondertussen was er een gegadigde die er meer voor wilde betalen.

En de Passat rijdt verder prima, is volledig uitgerust en zeer netjes. Kan ik eerst weer even vooruit en na de verbouwing kijken we weer verder.....

En dan kom je niet eens even op de koffie?

Ga je nu naar het VW forum?

:tongue:
 

Kempes

Forumguru
Toch wel sjoemelsoftware korting afgedongen?

Mocht je hem langer willen rijden...met een chippie naar 150pk ken je hem niet meer terug en wordt je egr ook nog flink ontzien...
 

Thokozanoah

Forumguru
En dan kom je niet eens even op de koffie?

Ga je nu naar het VW forum?

:tongue:
Ik heb drie keer aangebeld, er werd niet open gedaan :tongue:

En nee, dit is geen hobby auto, dus geen ander forum. De wens voor een SuperB of een Octavia III RS blijft bestaan en wie weet na de verbouwing....
 

CDK

Forumguru
Ik ben serieus benieuwd hoe lang je het gaat volhouden om daar in te rijden kerel ;) maar proficiat met je aanwinst!
 
Bovenaan Onderaan