Rosinfield
† In Memoriam
Af en toe een dolletje moet kunnen en denk ook niet dat het hier erg storend is. Maar zo is het idd wel weer genoeg 

Lijkt mij keurige wagen dan. Olie problemen is idd tot 2012. Weet niet precies wanneer ze in 2012 veranderd zijn van zuigers etc. Ik gok niet op 1 januari; daarom wel even motorcode nakijken (bij de rdw of kentekenbewijs)@Disaster-Master eigenaar geeft aan dat de auto momenteel een liter op de 12.500 km verbruikt, zijn dealer Huiskes Kokkeler heeft aangegeven dat dit blok uitgevoerd is met de nieuwe type zuigers etc.
Auto is verder interessant, 1e eigenaar, schade- en rookvrij met nagenoeg alle opties .......Alleen geen electrische achterklep en panodak....
Lijkt mij keurige wagen dan. Olie problemen is idd tot 2012. Weet niet precies wanneer ze in 2012 veranderd zijn van zuigers etc. Ik gok niet op 1 januari; daarom wel even motorcode nakijken (bij de rdw of kentekenbewijs)
Ja dat is de typegoedkeuring voor het CDAA blokEnig idee welke motorcode juist is? Ik kan daar op Google niet helemaal uit wijs worden.......
Als ik naar de gegevens van het RDW kijk geeft hij aan type "ACCDAAX01", dus het zou hier gaan om een CDAA.....?
Dus niet de juiste?? Wat is jullie advies? Verder kijken en zoeken naar een 2.0 DSG?Ja dat is de typegoedkeuring voor het CDAA blok![]()
Hebbie je buurman met zn vw erop gewezen dattie met dat ding asap naar de dealer/garage moet?
1L op 700km.. pfff man.. hoop dat t niet te laat is al..
Dat onderstreep ik helemaal. Reeds in het bezit van een CDAA, wordt ik wat huivering van de berichten op het 'grote boze internet'. En zou ik ook liever iets anders zoeken of heel goede garantievoorwaarden moeten hebben als er toch een CDAA gekocht zou worden..Natuurlijk zullen er ook zijn die geen problemen ondervinden zoals @Noord26 aangeeft.
Maar waarom zou je risico gaan opzoeken. Of je moet enorm goede garantievoorwaarden meekrijgen bij de koop.
Ah ok. Klinkt als een goede afspraak en is netjes van de dealer als het idd zo opgelost word.Die laat zijn verkoper al zoeken naar een andere auto.
Heeft de auto net 3 maand namelijk.
Komt een Passat 2.0TDI voor terug, met gesloten portemonnee is de afspraak.
Geld? Voor 20K koop je een zeer knappe S2. Een nieuwe kost minimaal 40K..Waarom veen nieuwe wagen?