RS weer terecht en de verdere zoektocht

Thokozanoah

Forumguru
Hoezo dat. Keren ze maar een schijntje uit ofzo.
Nee hoor, maar op dit moment heb ik niet een specifieke auto op het verlanglijstje staan en dan vind ik het zonde om daar veel geld voor uit te geven. DAn geef ik liever wat minder uit aan een auto waar ik mij niet druk om hoef te maken. Denk hierbij aan beschadigingen, besmeuren van bekleding door de kids, afschrijving etc etc. Maar dan hou ik wel geld over voor zaken zoals bv keuken verbouwing, zolder verbouwing en dat soort dingen.

B.Stuurder

Forumguru
We lachen wel en dat is goed, maar het blijft klote natuurlijk, dat ze niet met hun poten van je spullen blijven, ook bij die handelaren. Ga lekker zelf een baan zoeken en laat hardwerkende mensen met rust.
Zoveel tijd en energie in je auto gestoken en dat krijg je van de verzekering vast niet terug. Beter word je er niet van gok ik.

En je kind zal maar op de fiets uit school komen als zo'n halve zool in een gestolen auto door het dorp vliegt. :angry:

vleier

Forumguru
Het is gewoon aso dat ze er alleen al aan zitten. En dat harde rijden is gewoon stoer gedrag. Het is gewoon niet normaal meer. En heeft een handelaar de auto gekocht ofzo?

B.Stuurder

Forumguru
@Thokozanoah Eind dit jaar komt er een Renault Megane Estate beschikbaar, is altijd keurig onderhouden en altijd netjes warm gereden en afgekoeld. Weet ik zeker. Ik ken de berijder namelijk;). 1.5 dci EDC-automaat (DSG), leren bekleding, panoramadak, Bose systeem, 17"LM, enz.

Misschien het overwegen waard, groot genoeg voor het hele gezin, de LM biedt hem altijd eerst te koop aan aan de berijder.

vleier

Forumguru
Oke. Het is gewoon niet normaal dat mensen gewoon ineens een auto gaan stelen. Heeft helemaal geen nu en eigenlijk al helemaal niet bij een skoda zoals die van jou. Het valt wel op wanneer die in de straat rijd.

Hoop dat de volgende koper zich hier op het forum zal melden haha. Misschien dat jullie 2 elkaar dan nog een keer ontmoetem op een meeting

B.Stuurder

Forumguru
@B.Stuurder een Franse auto komt er bij mij niet in:D
Toch zal deze auto je verbazen. Ik heb meerdere Franse auto's gereden, maar nog nooit was er één zo strak geveerd en zo nauwkeurig in het stuur. Eigenlijk niet waar ik op doelde toen ik hem koos, maar wel iets wat ik ben gaan waarderen.
En geen problemen gehad de afgelopen 5 jaar en dat is wel eens anders geweest met Renaults die ik reed in het verleden.

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik heb in het zeer grijze verleden ook heel negatieve ervaringen gehad met Franse auto's. Maar ik denk ook niet dat de tegenwoordige versies onbetrouwbaarder zijn dan andere merken

vleier

Forumguru
Jha helaas is het wel altijd zo dat de modellen die rond de eeuwwisseling werden gemaakt vaak last hadden van elektrische problemen. En nu denken mensen dat nog steeds.

Zelfde geld voor alfa. Het design is prachtig het enige nadeel is dat ze in de jaren 90 niet echt betrouwbaar waren en vooral tergend duur. Tegenwoordig zijn ze vooral de gulietta aan het uitmelken met de 3e of 4e facelift en het is niet echt leuk meer. De gulia daarintegwn is een hele nette strakke bak

Bovenaan Onderaan