Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Vandaag gehoord dat de productieweek week 35 is, levering eind september. Dan kan het verbouwen beginnen :D. Maarrrr, levering pas in januari, dus nog even wachten :cry:, geeft wel genoeg tijd om alles in orde te brengen. De titel van de post zal duidelijk worden met de foto's straks.
Natuurlijk nu nog geen foto's, maar wel een impressie. Details zullen anders zijn als bij deze impressie, maar die kan ik niet aanpassen. Het gaat om de wielen icm de auto in dit geval. En het interieur wordt uniek....
Ik moet wachten op mijn auto, jullie op de foto's :laugh:.

Samenstelling: Race Blue / Panoramisch dak / Dynamic pakket met flippers / ACC met front assist / Travel pakket met Lane Assist / Bagage pakket / Sunset / verwarmbare voorstoelen en achterbank / verwarmbare voorruit / DAB / Driving Mode Assistant / elektrische achterklep / ramen voor getint / 19" BBS SV titanium / Eibach verlaging / afneembare trekhaak / lederen bekleding / sportpedalen / zwarte grille / zwarte spiegelkappen / zwarte RS dakrails / zwart logo / geen typeaanduiding.

 

geerrre

Forumguru
Mooie configuratie, gaat echt een dikke kist zijn!
Mag je in NL wel de voorste ruiten tinten?

Maar zo lang wachten... courage... jij liever als ik!!!

Laat die foto's maar komen, dit topic is waardeloos zonder foto's!!! :tongue::D:thumbsup:
 

B.Stuurder

Forumguru
@geerrre Ja de voorste ruiten en zelfs de voorruit mag getint worden tot een bepaald percentage. In de praktijk doen ze dan de lichtste folie op de ruit, omdat de ruit zelf al getint is. Ik heb het al eerder op een auto gehad en vond dat toen wel fijn. Ik vind het rustiger kijken bij zonnig weer en het maakt het geheel meer harmonieus.
Ik doe niet de voorruit, omdat bij duisternis het wat te donker kan zijn, alhoewel de xenon lampen veel licht geven.
Zo ziet dat eruit (mijn wagen van een aantal jaren geleden)
 

geerrre

Forumguru
Leuk die getinte ruiten, weeral iets wat je in B kan vergeten...
De voorruit zou ik nooit doen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Hier is in het verleden ook een discussie geweest met Justitie, maar allee die Hollanders zijn stijfkoppen hè, dat weet ge toch. :maakmegek:

De voorruit ik dus ook niet
 

Cordoba

Forumguru
Maar er zijn er toch ook die daar flink overheen gaan:
image-jpeg.51618
 

B.Stuurder

Forumguru
In Nederland bestaat het wagenpark voornamelijk uit Eco vehikels of gepimpte wagens zonder vermogen. En ik denk dat die Skoda van Corné uniek is in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

geerrre

Forumguru
Ja BBS CS.
Kijk maar in mijn topic, staat daar in het groot.

Veel poetswerk, maar het zijn zomervelgen. Als je die tijdens de winterrust goed in de wax zet met bv autofinesse mint rims, dan poetst het makkelijker.
 
Bovenaan Onderaan