anilv26
Senior Member
Dan lijkt het me dat je toch ook wel een beetje geluk met de keurmeester moet hebben. Bij de keuring waren ze 20 minuten aan het bakkelijen over het typenr op de veren en die in het attest. Want ik had 2 velletjes ipv 1. Hele routine ging naar de vaantjes zogezegd. Kreeghet heel ff benauwd, maar uiteindelijk een OK. Het is idd een hoop gezeur in België als je pech hebt. Maar goed ik hoef mijn kop en O3 de komende 4 jaar niet te laten zien daar haha.Die keurmeesters weten op gebied van "tuning" ook niet alles. Mijn broer heeft met zijn vorige wagens redelijk wat veranderingen gedaan. Heeft ook veel moeten uitleggen.
Maja, denk dit toch te monteren op korte termijn. Vorige eigenaar had dit ook gedaan, de velgen komen daar toch veel mooier mee uit. En voor de keuring, tja op vijf minuten zijn ze ervanonder en voor mij is het toch maar binnen 4 jaar.
Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
					
					
				 
 
		 
 
		 
 
		 ), maar wat met keurders die het dan uit onwetendheid toch zouden af keuren? En je zou natuurlijk altijd vóór een keuring de spacers kunnen verwijderen en er daarna terug op zetten. Alleen wel een beetje een gedoe.
), maar wat met keurders die het dan uit onwetendheid toch zouden af keuren? En je zou natuurlijk altijd vóór een keuring de spacers kunnen verwijderen en er daarna terug op zetten. Alleen wel een beetje een gedoe. om toch dat "stoere" effect te krijgen. Dus geen gerotzooi met monteren, verhoogde bloeddruk door stress, tandenknarsen van de zenuwen en toch een headturner wagen (al vele leuke reacties gehad).
 om toch dat "stoere" effect te krijgen. Dus geen gerotzooi met monteren, verhoogde bloeddruk door stress, tandenknarsen van de zenuwen en toch een headturner wagen (al vele leuke reacties gehad). . Zij zijn tenslotte diegenen de (ver)oordelen
. Zij zijn tenslotte diegenen de (ver)oordelen  .
. .
.

 
 
		 
 
		 . En dan zeggen dat de staat nog steeds te weinig inkomsten heeft t.o.v. de uitgaven.
. En dan zeggen dat de staat nog steeds te weinig inkomsten heeft t.o.v. de uitgaven. .  Maar je hebt inderdaad gelijk: iets dat er van fabriek af op staat zou eigenlijk niet gekeurd moeten worden, dat zou mee in dat gelijkvormigheidsattest moeten opgenomen zijn. Maar ja ... dan lopen ze weer 35€ mis bij de staat en dat willen we toch niet /*cynische mode OFF*/
.  Maar je hebt inderdaad gelijk: iets dat er van fabriek af op staat zou eigenlijk niet gekeurd moeten worden, dat zou mee in dat gelijkvormigheidsattest moeten opgenomen zijn. Maar ja ... dan lopen ze weer 35€ mis bij de staat en dat willen we toch niet /*cynische mode OFF*/ 
 
 
		

 
 
		
 
 
		

