16' Octavia RS 230 manueel Corrida red

Speedhunter

Forumguru
Zoals reeds gezegd op AF: schitterende bak en fantastische kleur. Naast het wit (:D) toch wel dé kleur voor op ern vRS.

Ze kennen hiet blijkbaar niet de klucht van het panodak:maakmegek:
Haha :maakmegek:

Hier maken ze er tenminste geen probleem van, op Autoforum ben ik zo goed als gelyncht geweest omdat ik geen panodak genomen heb:sterretjes::D

oco1979

Forumguru
Panodak zat er standaard bij mij op(stockwagen) persoonlijk zou ik het niet nemen,de kids vinden dat super.
Tzal mede door mijn technische achtergrond zijn,naar de toekomst toe.
Nu elk zijn ding,sommige vinden dat super anderen niet.

Zal eens goed kijken of ik je niet zie.

Juist 2 depannages gedaan in oostduinkerke(neen,twaren geen skoda's) ;)

Speedhunter

Forumguru
Panodak zat er standaard bij mij op(stockwagen) persoonlijk zou ik het niet nemen,de kids vinden dat super.
Tzal mede door mijn technische achtergrond zijn,naar de toekomst toe.
Nu elk zijn ding,sommige vinden dat super anderen niet.

Zal eens goed kijken of ik je niet zie.

Juist 2 depannages gedaan in oostduinkerke(neen,twaren geen skoda's) ;)
Straks mss nog een ritje doen :cool:

Ik heb geen panodak genomen omwille van 2 redenen:

-Het is een vrij dure optie
-Ik had het niet op m'n vorige wagen en heb het nooit gemist

Maar mss als je dat gewoon bent dat het wel aangenaam kan zijn.

oco1979

Forumguru
vooral dat het een dure optie is.
Zit het in pakket,oke,maar extra voor betalen,neen dank u.

Zet maar je zonnebril aan,tloopt weer wat rond zene aan de kust. :cool::maakmegek:

Altijd grappig ,dat iedere gemeente aan de kust toch wel ander volk aantrekt. :deuk::deuk:

Vooral blankenberge(benidorm van vlaanderen) oostende ook wel zo iets.

Speedhunter

Forumguru
vooral dat het een dure optie is.
Zit het in pakket,oke,maar extra voor betalen,neen dank u.

Zet maar je zonnebril aan,tloopt weer wat rond zene aan de kust. :cool::maakmegek:

Altijd grappig ,dat iedere gemeente aan de kust toch wel ander volk aantrekt. :deuk::deuk:

Vooral blankenberge(benidorm van vlaanderen) oostende ook wel zo iets.
Haha ja idd, heel opvallend dat verschil in mensen :deuk:

Grappige is als je heel de kustlijn afgaat, kan je goed het verschil zien :D

oco1979

Forumguru
sla je de nagel op de kop,zelf als je niet weet welke gemeente je bent,kan je het nog zien.

Zijn er toekomstplannen met de wagen ?

Al een goeie basis 230pk :D

Speedhunter

Forumguru
sla je de nagel op de kop,zelf als je niet weet welke gemeente je bent,kan je het nog zien.

Zijn er toekomstplannen met de wagen ?

Al een goeie basis 230pk :D
Er zijn toekomstplannen maar mods zouden er pas over 3 jaar komen. Dan is hij afbetaald :lezen:

Chippen, uitlaat en diffusor van Rieger behoren tot de mogelijkheden. En andere velgen mss ook, mooie basis idd die 230 pk :yeehaa:

Maar de eerste jaren standaard dus anders kost die wagen me te veel :bloos: En het is niet dat het een straf is om zo te moeten rondrijden:cheers:

oco1979

Forumguru
Das perfect verstaanbaar.

kleine tip,neem 3jaar omnium,gezien 3jaar afbetaling.

al zal het wel kunnen gebeuren na een tijd dat een chip wel zou kriebelen.

gezien extra vermogen en koppel die daarbij komt :rockon:

Zoals je al zei,wagen mag meer dan gezien zijn. Geniet er maar van.

Kinv

Lid
Zeer mooie auto, gefeliciteerd en heel veel plezier en veilige km's er mee. Nieuwsgierig, mag een auto in België 95% verduisterde ramen hebben?

Speedhunter

Forumguru
Das perfect verstaanbaar.

kleine tip,neem 3jaar omnium,gezien 3jaar afbetaling.

al zal het wel kunnen gebeuren na een tijd dat een chip wel zou kriebelen.

gezien extra vermogen en koppel die daarbij komt :rockon:

Zoals je al zei,wagen mag meer dan gezien zijn. Geniet er maar van.
Dankje, zal geen probleem zijn. Heb kleine omnium genomen ;)

Zeer mooie auto, gefeliciteerd en heel veel plezier en veilige km's er mee. Nieuwsgierig, mag een auto in België 95% verduisterde ramen hebben?
Blijkbaar wel, moet zeggen dat het echt heel donker is. Mijn vorige auto had ook verduisterde ruiten maar dat was bijlange zo donker niet.

Vooral s'nachts is het een probleem, ik zie koplampen van de auto achter mij maar kan onmogelijk zien welke wagen het is. Nogal vervelend want het zou wel eens een politiewagen kunnen zijn :deuk: En als je dan net van plan bent om door te duwen. Oei oei, probleem :D Overdag stelt het probleem zich niet, dan zijn de achterliggende voertuigen perfect zichtbaar.

Das dan mss een klein minpuntje ook al zijn die verduisterde ruiten prachtig langs de buitenkant en ik zou het niet anders willen. Ach wie mooi wil zijn moet afzien zeker? ;)

leon-cupra

Forumguru
Die 95% is een aparte optie hé. Standaard optie is maar 65% zeker?
in Belgie mogen de achterste ramen zelfs 100% getint zijn, zolang de voorste maar niet verduisterd zijn. Is blijkbaar voor de veiligheid van de agenten. Maar dat er iemand met een geweer achteraan zit en dat ze dat niet kunnen zien, geeft blijkbaar niet:banghead:

leon-cupra

Forumguru
Dat van niet goed zien van je achterligger, heeft dat niet eerder te maken met je automatisch verduisternde achteruitrijspiegel? Je moet dit eens afzetten, ga je al een stuk meer zien.;)

Speedhunter

Forumguru
Welkom !! :D

Weer een belgje bij ;) :D
Thx, ja idd Belgen die een Nederlands forum overnemen :cheers:

Die 95% is een aparte optie hé. Standaard optie is maar 65% zeker?
in Belgie mogen de achterste ramen zelfs 100% getint zijn, zolang de voorste maar niet verduisterd zijn. Is blijkbaar voor de veiligheid van de agenten. Maar dat er iemand met een geweer achteraan zit en dat ze dat niet kunnen zien, geeft blijkbaar niet:banghead:
klopt van die optie, heb dit expres genomen omdat dit heel mooi is aan de buitenkant. Maar had niet verwacht dat het echt zo donker ging zijn :arghh: Maar mooi is het wel.

Dat van niet goed zien van je achterligger, heeft dat niet eerder te maken met je automatisch verduisternde achteruitrijspiegel? Je moet dit eens afzetten, ga je al een stuk meer zien.;)
Denk niet dat het daaraan ligt want als ik gewoon door de ruiten kijk naar achter kan ik de wagens ook niet herkennen. Ligt volgens mij aan de ruiten. Heb wel nog niks veranderd aan de spiegel, zou het eens moeten bekijken. Hoop wel dat het dat is eig :pieker:

leon-cupra

Forumguru
Denk niet dat het daaraan ligt want als ik gewoon door de ruiten kijk naar achter kan ik de wagens ook niet herkennen. Ligt volgens mij aan de ruiten. Heb wel nog niks veranderd aan de spiegel, zou het eens moeten bekijken. Hoop wel dat het dat is eig :pieker:
uw spiegel gaat zowiezo verdonkeren van zodra hij lichten opmerkt. Je zal dan nog wel lichten zien maar alles erond is een stuk donkerder. Je moet het idd eens proberen (knopje onder de spiegel)

Bovenaan Onderaan