Grote Skoda modelbouwauto topic

Red Devil

Actief lid
idd leuke site.. maarrrrr... een poosje terug stond er in de folder die ik kreeg van skoda ook de schaalmodelletjes.. en jahoor op het plaatje stond ook de fabia I.. voor een paar pleuries.. dus ik meteen naar de dealer in elst/rhenen (van Laar(s)) maar die kon ze niet meer bestellen bij PON..:S alleen fabia II..
dus ben heeeel teleurgesteld naar huis terug gereden:(

moch iemand een schaal model van de fabia I ergens te koop zien.. mail me ff dan:tongue:

gr Gert-Jan
 
schaalmodel

idd leuke site.. maarrrrr... een poosje terug stond er in de folder die ik kreeg van skoda ook de schaalmodelletjes.. en jahoor op het plaatje stond ook de fabia I.. voor een paar pleuries.. dus ik meteen naar de dealer in elst/rhenen (van Laar(s)) maar die kon ze niet meer bestellen bij PON..:S alleen fabia II..
dus ben heeeel teleurgesteld naar huis terug gereden:(

moch iemand een schaal model van de fabia I ergens te koop zien.. mail me ff dan:tongue:

gr Gert-Jan
bij otten een modelauto winkel in den bosch liggen er genoeg maat 1 op 43 groetjes :baby012:
 
E

Ex-lid 2926

Paar weken terug een bezoek gebracht aan Bikemotion in Utrecht, de tentoonstelling van racefietsen en MTB's. Stonden een paar 1:1 Octavia's van verschillende wielerploegen, maar op een stand ook een vitrine met een stuk of 10 verschillende O2 Combi's met beschilderingen van de ploegen uit het wielerpeloton. Nu heb ik zelf de RABO O2 al, maar bij het zien van die andere modellen ging de beurs toch al weer wat jeuken. Toch de verleiding weerstaan, maar eigenlijk heb ik daar alweer een beetje spijt van. Ik stroop Marktplaats nog wel eens af op zoek 1:43 Skoda's van modelautomerk Abrex. Staan regelmatig leuke modelletje op.
 

piair1982

Forumguru
Schaal 1 op 18 fabia 2 combi facelift wordt als modelletje eigenlijk wel heel erg lastig..

Of weet iemand waar die te krijgen zijn??
 

Hetzer

Forumguru
Die sit van tom.nl, heb ik ook wel eens gebruikt, deze overigens ook http://www.qualityscales.nl/index.asp, hier heb ik ook een keer wat bestelt

ik spaar zelf alle moderne Skoda rally modellen , ik heb een aantal O-1 ,F-1 WRC modellen in verschillende uitvoeringen en modellen, ook een aantal O-2 Cup auto's,
van de merken Abrex en IXO (www.ixomodels.com), deze laatste zijn verreweg het mooiste.
Mijn laatste aanwinst is een F-1 WRC in Redbull uitmonstering, en deze IXO F-2 S2000
24xqja8.jpg
 

PC-fre@k

Banned
Toch nog wel jammer dat er niet zo veel kleur keuze is bij de grotere modellen.

Mijn versie Fabia II Combi Satin Grey (Abrex) lijkt hier nog redelijk goedkoop Ebay (1:43)
 

PC-fre@k

Banned
Hmm, dank je voor je oplettende oog. Had hem bijna besteld...! Maar, beter dan die kan ik niet vinden op Abrex? Is dezelfde als http://www.abrex.cz/cz/produkty/params/category/15/detail/25.html

Mooiste zou nog zijn een groter model (wel in de goede kleur). Misschien een blauwe 1:18 kopen (van wessels of zo) en laten spuiten door de dealer in Satin Grey, Whaha :tongue:
Maarja, dat is een beetje te veel van het goede. Heb dadelijk de 1:1 van Skoda zelf voor de deur staan ;)
 

EdK

Forumguru
er zijn nog geen fabia facelifts, daar zul dus nog op moeten wachten

Lijkt ook wel voor de Yeti het geval te zijn, want vind alleen maar de voorloper
Maar in juiste kleur en met mooi detail kan ik ze niet vinden.
Of kijk ik nu verkeerd ?
 
Bovenaan Onderaan