Superb 3 Remklauwenverf raid hp

Level42

Forumguru
Mmmmmmm, dus remklauwen rood verven om ze op Brembo's te laten lijken kan wel, maar nep-uitlaat stukken kan niet ?

Ergens is er hier iemand niet helemaal consequent...... :deuk::D:maakmegek:

Laatst bewerkt:

Bart81

Forumguru
Ergens het je gelijk level42... Maar om op die uitlaat terug te komen, daarmee wil je laten uitschijnen dat je de snelle versie hebt maar is niet zo...
Met mijn zelf gekleurde remschijven ben ik nog steeds als eerste weg aan de lichten!!:deuk:

Ik wou het vooral doen om het effect te zien op mijn wagen en vond het nogal omslachtig om ineens al mijn remschijven te laten vervangen als ik niet zeker was of het me ging aanstaan.
Nu weet ik dat het me wel aanstaat. Dus als nu blijkt dat mijn zelf gekleurde remschijven niet lang mooi zouden blijven, zal ik inderdaad snel echte brembo's laten plaatsen hoor.:pardon:

Zal int vervolg mezelf iets minder uitdrukken als het jou stoort

Level42

Forumguru
Hey @Bartjanssens met die rode verf wil jij doen laten lijken of je net zo snel vertraagt als met een setje echte Brembo's :deuk::deuk::deuk:

Haha nee hoor ik vind dat rood mooi staan bij zwarte velgen, of het nou Brembo's zijn of niet, dit ziet er gewoon goed uit. Sterker nog, ik wist tot het draadje over de uitlaatsierstukken helemaal niks van Brembo :D

Ben gewoon een gemiddelde autogebruiker, geen race-monster :)

Met die uitlaatsierstukken wil ik de niet zo fraaie "gaten" in de onderbumper wat mooier maken, heeft verder niets met laten lijken dat ik een snelle versie heb. :)

Enige wat me een beetje stoorde was dat je tot 3 keer toe dat riep dat iedereen die die uitlaatsierstukken wilde maar een 280pk 4x4 moest betellen net als jij. Niet iedereen heeft dat budget.....of heeft dat wel en wil dat aan z'n auto besteden :) Even goeie vrienden hoor, ik gun het je van harte, is echt een mooie bak !!!! (al is wit niet mijn ding, maar ook hier verschillen smaken gelukkig :D)

Jee13

Forumguru
Staat keurig!!

rood vind ik mooie combi met witte lak

Zelf ben ik van rood naar blauw gegaan( en 345 schijven), en met primer en motip spuitbuis gelakt, zit er ook prima op

Dat hele verhaal over hittebestendige lak is sterk overtrokken, hamerite en metaalverf van bouwmarkt werken ook super en blijft goed zitten

20160603_213650.jpg

20150607_205058.jpg

20160315_151845.jpg

20160315_123223.jpg

Bart81

Forumguru
Hey @Bartjanssens met die rode verf wil jij doen laten lijken of je net zo snel vertraagt als met een setje echte Brembo's :deuk::deuk::deuk:

Haha nee hoor ik vind dat rood mooi staan bij zwarte velgen, of het nou Brembo's zijn of niet, dit ziet er gewoon goed uit. Sterker nog, ik wist tot het draadje over de uitlaatsierstukken helemaal niks van Brembo :D

Ben gewoon een gemiddelde autogebruiker, geen race-monster :)

Met die uitlaatsierstukken wil ik de niet zo fraaie "gaten" in de onderbumper wat mooier maken, heeft verder niets met laten lijken dat ik een snelle versie heb. :)

Enige wat me een beetje stoorde was dat je tot 3 keer toe dat riep dat iedereen die die uitlaatsierstukken wilde maar een 280pk 4x4 moest betellen net als jij. Niet iedereen heeft dat budget.....of heeft dat wel en wil dat aan z'n auto besteden :) Even goeie vrienden hoor, ik gun het je van harte, is echt een mooie bak !!!! (al is wit niet mijn ding, maar ook hier verschillen smaken gelukkig :D)

Thx! Die tot 3 keer toe kan ik me niet meer herinneren... Was trouwens niet met verkeerde bedoelingen, was waarschijnlijk nog beetje enthousiast over wat ik besteld had.
Niet iedereen heeft inderdaad hetzelfde budget, of kan of wilt het aan een wagen uitgeven. Alle begrip daarvoor hoor!

In mijn geval is het met deze superb ook de eerste keer dat ik een nieuwe volledig naar smaak samengestelde wagen koop hoor, in het verleden altijd occasies gehad.
Ik vond het nu gewoon de moment om eens helemaal mijn zin te doen en eens zot te doen, je leeft maar 1 keer toch!!!

Gr

s-line

Forumguru
Ik doe het altijd met ouderwetse basis-lak (op thinnerbasis) en dan zonder blanke lak. Blijft ook gewoon zitten en geeft een mooie zijdeglans

Level42

Forumguru
Thx! Die tot 3 keer toe kan ik me niet meer herinneren... Was trouwens niet met verkeerde bedoelingen, was waarschijnlijk nog beetje enthousiast over wat ik besteld had.
Niet iedereen heeft inderdaad hetzelfde budget, of kan of wilt het aan een wagen uitgeven. Alle begrip daarvoor hoor!

In mijn geval is het met deze superb ook de eerste keer dat ik een nieuwe volledig naar smaak samengestelde wagen koop hoor, in het verleden altijd occasies gehad.
Ik vond het nu gewoon de moment om eens helemaal mijn zin te doen en eens zot te doen, je leeft maar 1 keer toch!!!

Gr
Ha, kan ik me helemaal voorstellen !! Ik voel me in de mijne al elke kilometer de koning te rijk ;);)

:yeah:

Bovenaan Onderaan