Bart81
Forumguru
Zijn vrij glad ja... Moet goed lukkenZiet er super uit! Zijn ze nu ook glad genoeg om gemakkelijk schoon te houden?
Zijn vrij glad ja... Moet goed lukkenZiet er super uit! Zijn ze nu ook glad genoeg om gemakkelijk schoon te houden?
Maar @Bartjanssens heeft ze daarna weer rood geverfd!Ik had die remklauwen toch wit gemaakt....
Heb nog getwijfeld over wit hoor.... Maar denk dat die helemaal niet proper te houden zijn.Maar @Bartjanssens heeft ze daarna weer rood geverfd!![]()
Ergens het je gelijk level42... Maar om op die uitlaat terug te komen, daarmee wil je laten uitschijnen dat je de snelle versie hebt maar is niet zo...
Maar @Bartjanssens heeft ze daarna weer rood geverfd!
En volgens mij kan jij dat helemaal niet eens, @EdK![]()
Hey @Bartjanssens met die rode verf wil jij doen laten lijken of je net zo snel vertraagt als met een setje echte Brembo's
Haha nee hoor ik vind dat rood mooi staan bij zwarte velgen, of het nou Brembo's zijn of niet, dit ziet er gewoon goed uit. Sterker nog, ik wist tot het draadje over de uitlaatsierstukken helemaal niks van Brembo
Ben gewoon een gemiddelde autogebruiker, geen race-monster
Met die uitlaatsierstukken wil ik de niet zo fraaie "gaten" in de onderbumper wat mooier maken, heeft verder niets met laten lijken dat ik een snelle versie heb.
Enige wat me een beetje stoorde was dat je tot 3 keer toe dat riep dat iedereen die die uitlaatsierstukken wilde maar een 280pk 4x4 moest betellen net als jij. Niet iedereen heeft dat budget.....of heeft dat wel en wil dat aan z'n auto bestedenEven goeie vrienden hoor, ik gun het je van harte, is echt een mooie bak !!!! (al is wit niet mijn ding, maar ook hier verschillen smaken gelukkig
)
Is dit nu alles wat je kan verzinnen? Iets over Peu...pffff dat een moeder van zo'n peugeotkind kan houden......![]()
Ha, kan ik me helemaal voorstellen !! Ik voel me in de mijne al elke kilometer de koning te rijkThx! Die tot 3 keer toe kan ik me niet meer herinneren... Was trouwens niet met verkeerde bedoelingen, was waarschijnlijk nog beetje enthousiast over wat ik besteld had.
Niet iedereen heeft inderdaad hetzelfde budget, of kan of wilt het aan een wagen uitgeven. Alle begrip daarvoor hoor!
In mijn geval is het met deze superb ook de eerste keer dat ik een nieuwe volledig naar smaak samengestelde wagen koop hoor, in het verleden altijd occasies gehad.
Ik vond het nu gewoon de moment om eens helemaal mijn zin te doen en eens zot te doen, je leeft maar 1 keer toch!!!
Gr