Opslaan zetel in geheugen sleutel

RefleCs

Forumguru
Lol, nu is de logica helemaal zoek.

Nou nog niet helemaal. De auto van Sonck is er een bij onze zuiderburen. Ik denk dat daar ook nog wel eens een verschil kan zitten. Ik verwacht dat het om het volgende gaat:

- NL auto's
- 1 electrische stoel = geen menu
- 2 electrische stoelen - wel menu

sandervdw

Actief lid
Zou het kunnen dat het menu in de MY2017 software er wordt uitgehaald? En dat de software eventueel al een nieuwe versie is?

Schep

Forumguru
- NL auto's
- 1 electrische stoel = geen menu
- 2 electrische stoelen - wel menu
Ga ik het toch ingewikkeld maken; NL Style Businessline auto, 1 elektrische stoel (nouja, elektrisch verstelbaar), en een menu

3ECVQhI.jpg

DvrdqKd.jpg

Functie staat bij mij vanaf dag 1 uit door het niet volledig naar beneden en naar achteren bewegen van de stoel, dus geen idee of het werkt. Volgens mij heb ik op sleutel 2 wel een andere kleur LEDs.
Knopjes werken wel. Mijn vriendin zeult een halve meter minder lichaam mee, dus het is vrij ideaal.

Laatst bewerkt:

DavidV

Forumguru
Nog iets nieuws ontdekt :
- Als ik de radio aanzet met het contact af, staat er wel een STOELEN menu
- Als ik dat menu klikt, zegt hij dat de functie enkel beschikbaar is met een ingeschakeld contact
- Als ik dan het contact aanzet, verdwijnt het menu STOELEN
- Maar eindconclusie : ik ben er nog steeds niet in geslaagd om de stoelen van zichzelf te laten verstellen, afhankelijk van de sleutel die ik gebruik

Nog eens ter info : L&K met 2 elektrische zetels waarvan 1 met geheugen, ook Kessy aanwezig...

Zal nog eens contact opnemen met de garage, wordt vervolgd :cheers::tegek:
2016-06-14 19.19.32.jpg 2016-06-14 19.19.44.jpg

gdisselkoen

Forumguru
Net even gekeken, ik heb ook een Style BL, maar geen menu optie voor de stoelen. Maar volgens mij wordt e.e.a wel automatisch opgeslagen en gekoppeld aan de sleutel waarmee de auto geopend is.

Ik denk dat ik het weet. Er is één medewerker stoelenmenu in de fabriek. Als je auto gebouwd is op een werkdag van deze medewerker dan heb je een stoelenmenu. Is hij (m/v) vrij of ziek dan heb je geen stoelenmenu :D.

Werkt op dezelfde afdeling als de (enige) productieplanner. Als die er niet is komt de grabbelton tevoorschijn. Hoog verzuim of veel vakantiedagen doet de rest :deuk:

Van Hoften

Forumguru
Ik denk dat ik het weet. Er is één medewerker stoelenmenu in de fabriek. Als je auto gebouwd is op een werkdag van deze medewerker dan heb je een stoelenmenu. Is hij (m/v) vrij of ziek dan heb je geen stoelenmenu :D.

Werkt op dezelfde afdeling als de (enige) productieplanner. Als die er niet is komt de grabbelton tevoorschijn. Hoog verzuim of veel vakantiedagen doet de rest :deuk:

Dat is inderdaad de meest logische en voor de hand liggende verklaring. Ik heb een Nederlandse auto, twee stoelen elektrisch, Style BL en geen menu. De instellingen op de stoel zelf werken prima, dus geen ongemak ervan. En zo is iedere Superb dus gewoon uniek! Daar kan Ferrari nog iets van leren...

L&K - DSG 150pk

Heb toch ook het 'stoelen' menu met de optie sleutel.
En deze optie blijft toch zichtbaar.

Antera

Donateur
Dat menu moet vast in te stellen zijn. Proefkonijnen zijn welkom weet nu ongeveer wel welke menu structuren er zijn

gdisselkoen

Forumguru
@Antera Ik wil binnenkort toch langskomen om een paar aanpassingen te laten doen. Je mag mij wel als proefkonijn gebruiken. De auto dan, welteverstaan.

Simon1984

Senior Member
@Antera ook ik zou graag eens langs willen komen voor wijzigingen aan de auto, als jij dat goed vind. Mocht ne daarvoor m'n auto willen 'gebruiken' en je hebt goede koffie :lezen::D:cheer:

DavidV

Forumguru
L&K - DSG 150pk

Heb toch ook het 'stoelen' menu met de optie sleutel.
En deze optie blijft toch zichtbaar.
Dat is dus in tegenstelling tot het verhaal van de dealer (of beter gezegd importeur), maar ik vond het al raar dat de hoogste versie geen menu zou hebben, en de lagere wel. Zal de dealer nog eens confronteren. Bedankt om het te bevestigen !

Bovenaan Onderaan