Trage reactie van het gaspedaal oplossen door VCDS-instelling

Cordoba

Forumguru
Ik weet wel dat @ertromp ook al eens de respons van het rempedaal voor diverse leden heeft veranderd. De vraag is of een veranderde pedaalrespons nu echt prettig is, het kán ook betekenen dat goed doseren erg lastig wordt.
 

MarsMars

Senior Member
Nee @Antera heeft hier nog niets van gevonden. Kortom dit moet nog door hem worden nagekeken en al dan niet bevestigd.
Aha, net als SLA dus.

Dacht even dat het nog afhing van de VCDS versie die je gebruikt, want daar hangt het blijkbaar ook van af als ik de fora reacties zo lees.
 

Antera

Donateur
Ik heb ook de nieuwste altijd. Gasrespons heb ik iets van gevonden maar moet het testen. Dus als iemand zich geroepen voelt
 

BadBert

Forumguru
Even ter info.

@Antera heeft bij mijn s3 1.6tdi de gasrespons ook aangepast.
Dit is ERG goed merkbaar.
De auto is feller (trekt ook echt harder op) en de "dip" in de eerste versnelling is weg.

Echt een aanrader!
 

NikoI

Nieuw lid
Ben nog wachtende op mijn Superb :banghead: dus heb nog niets kunnen ondervinden maar vroeg me af of de tweak vergelijkbaar is met de sport modus te selecteren of...
 

NikoI

Nieuw lid
Niemand anders? Denk wel niet dat de wagen ooit niet in sport gaat staan maar ben wel benieuwd of er een verschil is.
 

MarsMars

Senior Member
Ik merk met DCC in sport niks aan de gasrespons tov comfort, dus geen idee wat die modus vwb de gasrespons nu doet!
 

hemi24

Forumguru
Dus het maakt echt uit of je in 'Controller 01- Engine' je auto laat geloven dat hij door Audi is geproduceerd in plaats van door Seat/Volkswagen/Skoda?!?
 

BadBert

Forumguru
Dus het maakt echt uit of je in 'Controller 01- Engine' je auto laat geloven dat hij door Audi is geproduceerd in plaats van door Seat/Volkswagen/Skoda?!?
voor zover IK kan merken wel... auto is feller, reageert beter, en de dip bij optrekken in 1e versnelling is echt weg...
 
Bovenaan Onderaan