Het grote S3 levertijden topic

gdisselkoen

Forumguru
Een paar weken geleden mijn bestelling, S3 Style BL, doorgegeven aan de leasemaatschappij. Gisteren is de order naar de dealer gegaan (Ames in Dordrecht). Vanmiddag gebeld door de dealer dat de achteruitrijcamera is komen te vervallen en dat er een 230 V aansluiting in zit. Lijkt er op dat ik een MY2017 ga krijgen. Levertijd nog niet doorgekregen.

Half november heb ik een Skoda Superb Hatchback besteld, style businessline 1.6 TDI.

Opties: afneembare trekhaak, sunset, achterruitwisser, rokerspakket en smartlink.

Productie stond eerst gepland voor week 10 en nu voor vorige week. Zit te wachten op belletje van de dealer. Hoop op aflevering voor eind vd maart. Ik heb toch geen rare opties besteld die vertraging zouden moeten zorgen?

Vanmiddag bericht dat de auto sinds vandaag bij de importeur staat. Levering ergens volgende week! Vrolijk Pasen!

Had je dan op voorhand de mededeling gekregen dat de leveringstijd maart zou zijn, of stond je superb er ineens terwijl de verwachte leveringstijd eigenlijk september was?

Ik heb kort na mijn mail naar d'Ieteren een bericht gekregen van zowel d'Ieteren als van de garage dat de auto definitief gepland stond in week 10.

Middag

Forumguru
Dit neem je voor lief?? De mijne is ook besteld. Zonder camera neem ik de auto absoluut niet af!
Een paar weken geleden mijn bestelling, S3 Style BL, doorgegeven aan de leasemaatschappij. Gisteren is de order naar de dealer gegaan (Ames in Dordrecht). Vanmiddag gebeld door de dealer dat de achteruitrijcamera is komen te vervallen en dat er een 230 V aansluiting in zit. Lijkt er op dat ik een MY2017 ga krijgen. Levertijd nog niet doorgekregen.

Robbie146

Senior Member
Dit neem je voor lief?? De mijne is ook besteld. Zonder camera neem ik de auto absoluut niet af!

Kan me hier wel in vinden, als straks bij mijn HB de camera er niet opzit gaat dit flink stampij opleveren.
Begin het gedoe nu een beetje beu te worden.
Eerst de kleur aan moeten passen, gezeik over het pano dak, toen dat gedoe over de 220V/USB aansluiting, nu onzekerheid over wel of geen camera.
En dat allemaal even los van de levertijd die er zoals het er nu naar uitziet naar de 8 maanden gaat.

Als het niet zo'n rompslomp was zou ik de order bijna willen cancelen en voor een full option O3 gaan.

Oh ja, op 11 april moet eigenlijk de O2 uit de lease, en de LM blijft stug volhouden dat de S3 week 14 geleverd gaat worden terwijl de dealer een VOORLOPIGE productiedatum van week 20 opgeeft...... :(

Middag

Forumguru
Wij hebben een dochter die pony rijdt en daarom moeten we vaak een trailer aankoppelen. Daarom is een camera must.

TBiRD

Lid
Na dit allemaal te lezen zal het waarschijnlijk geen superb meer worden voor mij. Zomaar van het ene jaar op het andere dingen weglaten is ongehoord. Zeker zulke interessante dingen zoals achteruitrijcamera, 230V. Je besteld een bepaalde versie en dan moeten mi dingen uniform blijven.

Middag

Forumguru
Ze hebben het zelf in de hand.. Auto wordt afgeleverd zoals besteld, anders houden ze de auto maar. Ik ben daar heel makkelijk in. Ik heb nog express van de dealer, voor bestelling, een lijst met standaard uitrusting gevraagd.

gdisselkoen

Forumguru
Mijn auto is gisteren door de dealer besteld, verwachte leverdatum: week van 15 september :(

Moet Skoda de fabrieken nog bouwen?

BadBert

Forumguru
Mijne is net afgeleverd!!!!! :tegek::tegek::tegek::tegek:

wat een wagen he... pffff :tongue:
stond mooi naast de oude lease auto (o2fl), en dan zie je pas hoeveel groter hij is!

heb nog geen foto, staat in een donkere parkeergarage tussen palen en autos... zal zsm foto's wegzetten op het forum!

Bovenaan Onderaan