Het grote S3 levertijden topic

Half november heb ik een Skoda Superb Hatchback besteld, style businessline 1.6 TDI.

Opties: afneembare trekhaak, sunset, achterruitwisser, rokerspakket en smartlink.

Productie stond eerst gepland voor week 10 en nu voor vorige week. Zit te wachten op belletje van de dealer. Hoop op aflevering voor eind vd maart. Ik heb toch geen rare opties besteld die vertraging zouden moeten zorgen?

Laatst bewerkt:
Poehhh wat een wisselende berichten. Het kan alle kanten op als ik het zo lees. Behalve met een L&K dan is het hoe dan ook lang.

Mijn S3 combi 1.6 tdi dsg style businessline in business grey zou week 21 moeten worden. Heb volgens mij geen "moeilijke" opties (acc, wegklapbare trekhaak, elektrische stoelen, sunset en scheidingsnet). Nu maar hopen :dankje:

@canonex 29 februari je bestelling gedaan en nog wel een L&K en dan nu al leveren.
Dus L&K is niet per definitie een vertragende factor.
Of is dit te kort door de bocht?

Fout.

Bestelling is eind december gedaan door de LM.

Origineel was de datum voorzien voor eind juli. Garage zei toen dat het wel korter zou zijn en dan zeiden ze me nadien dat er vanwege problemen met beige leder en panodak dit weer september zou kunnen worden.

Maar nu gelukkig dus toch korter.

Als ik het hier zo lees op het forum dan zijn het toch wel vaak L&K's die blijkbaar langer duren.

Wij hebben blijkbaar geluk gehad.

Onze L&K combi 2.0 150PK (quartz grey, met geperforeerd beige leer, panoramisch dak, trekhaak, 18 inch pegasus-velgen, ...) besteld op 21 oktober, is deze week geleverd aan de garage. We mogen hem zaterdag ophalen.

Heb al enkele foto's genomen van de wagen in de verpakking. Ze zijn wat onduidelijk, het was al bijna donker buiten.

En blijkbaar zitten de 220v en USB-aansluitingen er in!

IMG_1738.JPG IMG_1742.JPG IMG_1743.JPG IMG_1740.JPG IMG_1748.JPG

Laatst bewerkt:

VolvoFox

Senior Member
@M Archie
Fijn voor je dat USB/220 er in zit. Dat maakt het ontbreken ervan bij mij toch extra zuur. Zou het kunnen dat jouw auto eigenlijk al lang bijna klaar was en later afgemonteerd of zo? Of is het alleen nog beschikbaar in jouw uitvoering?

Laatst bewerkt:
Wij hebben blijkbaar geluk gehad.

Onze L&K combi 2.0 150PK (quartz grey, met geperforeerd beige leer, panoramisch dak, trekhaak, 18 inch pegasus-velgen, ...) besteld op 21 oktober, is deze week geleverd aan de garage. We mogen hem zaterdag ophalen.

Heb al enkele foto's genomen van de wagen in de verpakking. Ze zijn wat onduidelijk, het was al bijna donker buiten.

En blijkbaar zitten de 220v en USB-aansluitingen er in! (Om de één of andere duistere reden wordt de foto ondersteboven gedraaid :sterretjes:)

Proficiat.

Bijna hetzelfde (bij mij Lava Blue) als die ik besteld heb.

Ziet er mooi uit en ik zal binnenkort ook wat fotootjes posten.

Proficiat.

Bijna hetzelfde (bij mij Lava Blue) als die ik besteld heb.

Ziet er mooi uit en ik zal binnenkort ook wat fotootjes posten.

We hebben lang getwijfeld over de kleur (o.a ook getwijfeld over lava blue) en de velgen (18 inch of 19 inch, al dan niet anthraciet). Maar nu ik hem gezien heb, ben ik heel erg tevreden. Het donkere grijs, gecombineerd met de anthraciete velgen en het beige interieur is echt prachtig, vind ik.

Ben benieuwd naar jouw foto's.

@M Archie
Fijn voor je dat USB/220 er in zit. Dat maakt het ontbreken ervan bij mij toch extra zuur. Zou het kunnen dat jouw auto eigenlijk al lang bijna klaar was en later afgemonteerd of zo? Of is het alleen nog beschikbaar in jouw uitvoering?

Geen idee. De eerste levertijd werd bij bestelling geschat op juni, daarna gewijzigd naar september en uiteindelijk dan toch uitgekomen op eind maart.

Ik heb wel contact genomen met d'Ieteren in februari, na de mededeling van de garage dat de levertijd zou veranderen naar september. Ik weet niet of dit effectief de levering versneld heeft (ik vermoed eigenlijk van niet; ik denk dat we gewoon geluk gehad hebben).

Jan A

Actief lid
Net dit bericht van de dealer ontvangen:

We hebben gisteren vernomen dat de meeste productie- restricties voor de Superb Combi opgelost zijn.

Enkel de L&K- uitvoering en het panoramisch open dak zorgen nog voor een lange wachttijd.

Wat jouw bestelling betreft, heb ik nog geen definitieve productieweek, maar wel al een voorlopige.

Als deze blijft, mogen we een levering verwachten in de eerste helft van augustus.

Jammer genoeg kan dit nog wijzigen en mogen we hier niet van uitgaan.

De mijne is een Combi Style 2.0TDI 150pk DSG met Pack GPS, parkeersensoren, trekhaak en ACC.

Geen idee. De eerste levertijd werd bij bestelling geschat op juni, daarna gewijzigd naar september en uiteindelijk dan toch uitgekomen op eind maart.

Ik heb wel contact genomen met d'Ieteren in februari, na de mededeling van de garage dat de levertijd zou veranderen naar september. Ik weet niet of dit effectief de levering versneld heeft (ik vermoed eigenlijk van niet; ik denk dat we gewoon geluk gehad hebben).

Had je dan op voorhand de mededeling gekregen dat de leveringstijd maart zou zijn, of stond je superb er ineens terwijl de verwachte leveringstijd eigenlijk september was?

BBO

Senior Member
Mijn L&K combi 150 tdi dsg is besteld op 6-8-15 en ik moet nog wachten tot mei. En mensen die hun bijna gelijkaardig wagen hebben besteld, die is er al. Er klopt toch iets niet...

Volgens mijn dealer komen de L&K's met 230 V. De styles niet...

Bovenaan Onderaan