Superb 3 Poll : Levertijd Skoda Superb

Levertijd Skoda Superb

• Totaal aantal stemmers
    84
Bepaalde uitvoeringen blijken opeens erg snel door te komen.
Vandaag een verrassend telefoontje met de melding dat de wagen bij de dealer staat.
Besteld op 23 december. Dus in minder dan 2 maanden!

BadBert

Forumguru
Wat jammer dat de fotos niet in tapatalk te zien zijn....

Mijne is vlak voor de kerstvakantie besteld, en ik wordt deze week gebeld voor de afleverafspraak....

Reed vandaag een witte combi met pano dak voorbij op de snelweg..... Dus nu kriebelt t helemaal.... Zei al tegen mijn collega die naast me zat: heeeeeej das me nieuwe leaseauto!!

Wat is het toch een prachtige auto met echt een lekkere smoel als je hem in je achteruitkijkspiegel aan ziet komen... De led delen in de koplamp accentueren de neus errrrug mooi vind ik... Het formaat zal ik wel even aan moeten wennen tov de O2fl die ik nu rijd...

DavidV

Forumguru
@DavidV bel jij daar elke keer zelf voor?

Of krijg je die updates van garage zelf?
Eerste keer dat ik geinformeerd heb is na 3 maand. Na kerstmis ben ik zelf korter beginnen opvolgen, en ondanks dat ik telkens vraag wanneer ze iets meer kunnen zeggen (bv. binnen een week), en dan vraag of ik zelf moet bellen of zij mij contacteren (zeggen dan dat ze mij gaan contacteren), moet ik toch telkens opnieuw zelf contact zoeken of langsrijden, omdat ze niet binnen de afgesproken tijd reageren. Afgelopen vrijdag was de eerste keer dan ik spontaan een melding kreeg, alhoewel dat je dat niet meer zo spontaan kon noemen, ze hadden zelf wel door dat als ze nu niet zelf contact opnamen, ik het er niet bij ging laten :pardon:Ze zeggen me wel dat ik best elke dag mag bellen, waarop ik dan antwoord dat ik weet dat dat niets uithaald, maar ik nu wel elke week een update wil. Dus : zou in jouw plaats gewoon elke 2 weken eens bellen. Vraag naar je order nummer (commissie), zodat je bij volgende telefoon kan vragen : "dit is mijn order nummer/commissie, kan je eens snel in de tab "bestelling" kijken of er een geplande productieweek staat, en en de tab "opvolging" kijken, wanneer de geplande aankomsttijd bij de importeur is. Dit duurt voor hen ongeveer een minuut om te checken dan...

BadBert

Forumguru
Hetzelfde hier... Beloven je op de hoogte te houden maar moet zelf iedere keer achter de info aan... Beetje jammer

riskitalltowin

Actief lid
Strikt genomen kunnen ze de mijne op 2.5 maand leveren. Mijn leasecontract van de huidige is dan echter nog niet afgelopen...

BadBert

Forumguru
Hier een die nagelbijtend zit te wachten op een telefoontje.... De werkweek is bijna voorbij... Ze zouden deze week bellen... Waaaaaaaaaaaaaaa

GVJ

Nieuw lid
Mijn Style Businessline combi 16tdi dsg, adapt cruise, smartlight, lane assist, sunset, panorama dak, zeus velgen, schakel paddles, led interieur, travel assist, smartlink, moon white.
Vorige week afgeleverd bij de dealer. Besteld half november, dus 3 maanden levertijd, dat is best vlot.
Nu moet ik 3 maanden wachten ivm afloop huidige leasecontact.
Dat is dan weer jammer.

Net bericht gekregen van dealer dat onze SIII L&K al geproduceerd wordt in week 10 en geleverd zal worden eind maart. :yeehaa:

Dit is uiteraard zeer goed nieuws voor ons! Maar misschien ook hoopgevend voor de anderen die op hun L&K aan het wachten zijn. De onze is immers een 2.0 150PK mét bijna alle vertragende opties: panoramisch dak, geventileerde beige lederen zetels, Pegasus anthraciet velgen, zwenkbare trekhaak en 220V & USB-aanluitingen.

Hij is besteld op 21 oktober 2015. De eerste geschatte levertijd was 'tussen maart en juni 2016', is later verschoven naar september 2016 (!) maar is nu dus teruggebracht naar week 10.

In totaal dus ongeveer (maar) 5 maanden wachten (ipv 11 maanden). :thumbsup:

S-coda

Lid
Mijn witte combi 1.6 tdi, dsg, Style Business, met panodak, 19-inch Sirius velgen, sunset, LED-interieurpakket, en elektrisch verstelbare passagiersstoel wordt over 3 weken bij de dealer verwacht. In derde week januari besteld, dus buitengewoon vlot.

Zo vlot, dat ik nog 2 maanden moet wachten tot mijn huidige leasecontract afloopt. Het is niet anders...

BadBert

Forumguru
Hier dus ook... 7 weken ongeveer wachten (contract loopt af op kms). Auto staat klaar in dordrecht as we speak.

Wel jammer want eerst was afgesproken dat hij gewoon geleverd mocht worden :(

Mijn witte combi 1.6 tdi, dsg, Style Business, met panodak, 19-inch Sirius velgen, sunset, LED-interieurpakket, en elektrisch verstelbare passagiersstoel wordt over 3 weken bij de dealer verwacht. In derde week januari besteld, dus buitengewoon vlot.

Zo vlot, dat ik nog 2 maanden moet wachten tot mijn huidige leasecontract afloopt. Het is niet anders...
Deze levertermijn moet het forumrecord zijn vermoed ik.

Servaas

Actief lid
Net bericht gekregen van dealer dat onze SIII L&K al geproduceerd wordt in week 10 en geleverd zal worden eind maart. :yeehaa:

Dit is uiteraard zeer goed nieuws voor ons! Maar misschien ook hoopgevend voor de anderen die op hun L&K aan het wachten zijn. De onze is immers een 2.0 150PK mét bijna alle vertragende opties: panoramisch dak, geventileerde beige lederen zetels, Pegasus anthraciet velgen, zwenkbare trekhaak en 220V & USB-aanluitingen.

Hij is besteld op 21 oktober 2015. De eerste geschatte levertijd was 'tussen maart en juni 2016', is later verschoven naar september 2016 (!) maar is nu dus teruggebracht naar week 10.

In totaal dus ongeveer (maar) 5 maanden wachten (ipv 11 maanden). :thumbsup:

Eerste positieve bericht dat ik over een L&K heb gezien op dit forum. Ik hoop dat dit geen uitzondering is en de rest van de L &K's nu ook snel in productie gaan:dankje:

Bovenaan Onderaan