Het grote S3 levertijden topic

barthoefs

Senior Member
Idd, wat was de geschatte lever week?
mijne is een weekje later besteld.... maar wordt komende week "pas" geproduceerd.
Welke week was die van jou geproduceerd?
@barthoefs welke uitvoering had jij besteld? En wat was de oorsprongkelijke levertermijn die voorzien was?
2.0 150pk DSG Style met veel toeters en bellen

Eerst datum was 1 juli, dan eind mei, dan 22 feb en nu is hij er al...

BadBert

Forumguru
zo, dat scheelt nogal :)
Heb je ook doorgekregen wanneer hij geproduceerd ging worden? welke week?

ik heb hier nog weinig S3's in het wild gezien (nog maar 1 HB)... maar goed ook, want ik ben al zo ongeduldig als wat.... als ik dan ook nog regelmatig een s3 in het echt zie, wordt het alleen maar erger hahaha

barthoefs

Senior Member
zo, dat scheelt nogal :)
Heb je ook doorgekregen wanneer hij geproduceerd ging worden? welke week?

ik heb hier nog weinig S3's in het wild gezien (nog maar 1 HB)... maar goed ook, want ik ben al zo ongeduldig als wat.... als ik dan ook nog regelmatig een s3 in het echt zie, wordt het alleen maar erger hahaha
Zogezegd 27/1 klaar in fabriek, maar dat geloof ik al niet meer

BadBert

Forumguru
dat zou idd wel heel snel zijn....
mijn dealer zegt dat ik vanaf productie nog 3 tot 4 weken zou moeten rekenen voor hij klaar staat...

barthoefs

Senior Member
dat zou idd wel heel snel zijn....
mijn dealer zegt dat ik vanaf productie nog 3 tot 4 weken zou moeten rekenen voor hij klaar staat...
Had het vorige week nog gevaagd he in de garage.
3/2 bij invoerder, 27/1 klaar in fabriek. Dus dat kan niet echt he. Hij is ingeschreven volgens papier leaseplan op 1/2

BadBert

Forumguru
als ik alle meldingen van het forum hier, mee neem, en de opmerking van mijn dealer, dan is dat idd niet mogelijk...
maar goed, nog een paar dagen geduld dus hahaha

barthoefs

Senior Member
als ik alle meldingen van het forum hier, mee neem, en de opmerking van mijn dealer, dan is dat idd niet mogelijk...
maar goed, nog een paar dagen geduld dus hahaha
Maar toch stond het zo in de computer en ze waren bij Jennes zelf wat geschrokken. Ik weet de nummerplaat al en hij is al ingeschreven.

RefleCs

Forumguru
Als ik zo teruglees is het vooral de L&K die erg lastig leverbaar is. Als ik moet gokken dan had de importeur niet een dergelijke grote vraag naar L&K modellen verwacht en heeft men dus te weinig productievolume ingekocht/gereserveerd.

BadBert

Forumguru
Mijn dealer belde me zaterdag om te zeggen dat hij was gefabriceerd en hij stond gisteren

bij mij is het ook heel snel gegaan. 2 december besteld 4 februari ophalen.

Hmm, waarom zegt mijn dealer dan dat t na productie nog 4 weken kan duren?
Naja.... We gaan t wel zien

BadBert

Forumguru
Nee, helemaal geen enkele achteraf accessoires of opties... Alleen merk en type aanduiding verwijderen (en poetsen dan ;) )

Dealer zegt dat t 3 tot 4 weken duurt voor de auto van de fabriek bij hem staat, en dan rekent hij zelf nog een paar dagen erbij.

MarsMars

Senior Member
Bij mij was transport een week, en aflevering door dealer in 2 dagen (rolde maandag van de trailer bij de dealer, dinsdag naar de poetser en kenteken aanvragen, en woensdagochtend 9uur kon ik rijden). Dus het kan best snel als het meezit...

BadBert

Forumguru
Naja, ik ga er even niet van uit dat t zo snel gaat... Dan kan t alleen maar meevallen hahah

Zou anders betekenen dat hij (afhankelijk van de productiedag in week 6) week 7 of 8 geleverd zou kunnen worden.

family man

Senior Member
Vandaag contact gehad met de Skoda dealer, auto is in NL, dus van de week bij de dealer, dan nog
een wegklapbare trekhaak monteren en andere wielenset eronder en poetsen en rijklaar maken.
Ivm werk/agenda afgesproken dat ik 'm volgende week vrijdag 12 februari kom ophalen, eerder is niet makkelijk in te plannen voor me.
Dat is dan nog steeds 5 wkn eerder als verwacht.. (na herziene datum, oorspronkelijk zou dit 15 december zijn maar
wegens problemen met schuifdak kon dat alleen als ik deze optie zou laten vervallen..dus gekozen om maar iets langer te wachten).
Auto staat nog niet op kenteken/datum maar het kentekennummer is al wel bekend.

EGorseling

Senior Member
Zo te lezen in de meeste gevallen goed nieuws dus. Ik krijg mijn dealer (a-point) maar niet te pakken. Wacht al anderhalve week op reactie via mail en vandaag gebeld. Contactpersoon in gesprek, terugbel afspraak, maar nog niets gehoord..... benieuwd of dit slecht nieuws betekend. Ik had gehoopt, gezien bovengenoemde positieve berichten dat mijn auto ook eerder komt.....nog maar even aankijken. De chatfunctie is niet meer aanwezig op de site......
Meer mensen bij a-point klant?

Vandaag een voorlopige datum gekregen waarop de wagen in België aankomt.
Dat zou 15 maart zijn. Besteld op 23 december.

Bovenaan Onderaan