ik bezit een skoda fabia combi 1.4 bouwjaar 2002. Sedert enkele maanden heeft hij geregeld startproblemen die de laatste maand fel escaleren. Reeds 3 maal naar garage gesleept. Soms start hij 5 keer wel, dan opeens weer niet, hij verzuipt zichzelf. Nu staat hij reeds 2 weken in de garage en is al ettelijke keren aan de computer gehangen. Deze geeft soms een foutmelding maar nooit 2 maal dezelfde . Groot mysterie, de dealer weet zich geen raad. Heeft iemand nog problemen gehad met het starten? Ondertussen is al injectie gekuist, ontsteking, nieuwe teperatuursensor, brandstoftank gekuist, bezine octaan 98 ipv 95 enz. Dank voor je reactie.
Hallo,
Ik heb ook een Skoda Fabia 1.4 uit 2002.
De problemen die je hebt met starten van de auto lijken precies dezelfde als bij mijn auto. Soms start hij wel, dan weer niet. Ik rijd ergens heen, parkeer de auto, kom terug en de auto wil niet meer starten. Kan ook onderweg plotseling uitvallen. Na een tijdje wachten start hij soms weer. De garagehouder zegt het niet te kunnen oplossen, al van alles geprobeerd. Nieuw startslot, nieuwe sleutels, startblokkering passeren, het mag allemaal niet helpen.
Is het probleem bij uw auto inmiddels verholpen? En zo ja, wat was er uiteindelijk aan de hand, wat was de oplossing?
Ik zit nu een maand zonder auto,,,,,,,,,,,