Superb 3 Passen de 18" trinity velgen op de SuperB III?

hemi24

Forumguru
iedereen doet hier uitspraken over het gaan passen van velgen aan de hand van ET-waarde i.c.m. velgdiameter, maar volgens mij is de velgbreedte veel relevanter..?!?

CDK

Forumguru
maar volgens mij is de velgbreedte veel relevanter..?!?

op zich heb je gelijk, ware het niet dat Skoda velgen niet breder als 8 / 8.5 J te krijgen zijn en dat krijg je zelfs onder een Fabia passend ;) Dus voor een S3 geen probleem :)

Tinto

Forumguru
Ik ken een forumlid die daar al een bod op gedaan heeft :jaja:

Gelukkig wilde ik de antraciet kleurige Trinity velgen hebben.

Heb ze inmiddels al gekocht. Ze worden maandag afgeleverd.

Nu nog tot eerste week maart 2016 wachten....dan word mijn S3 geleverd.

Zucht......waarom duurt wachten zo lang.

Maar ik heb in ieder geval wel genoeg tijd om opzoek te gaan voor een set banden voor deze velgen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Super mooie velg.
Naar deze was ik ook op zoek voor mijn superb.

Vind je 2de hands of zoals hier nieuw praktisch nergens voor zo een prijs.

Moest je u toch bedenken, ik neem ze met plezier van je over :)

Tinto

Forumguru
@fiestaman dat is jammer dat dat set velgen ook weg is. Hij kan misschien de advertentie aanpassen. zowiezo en aparte verkoper. Had hem een paar keer gemaild maar reageerde niet. Als deze velgen onverhoopt niet passen op mijn S3 zal ik je in gedachte houden

fiestaman

Forumguru
@fiestaman dat is jammer dat dat set velgen ook weg is. Hij kan misschien de advertentie aanpassen. zowiezo en aparte verkoper. Had hem een paar keer gemaild maar reageerde niet. Als deze velgen onverhoopt niet passen op mijn S3 zal ik je in gedachte houden
Inderdaad, ik had hem gemaild, sms gestuurd, geen reactie. Dus toch maar gebeld.
Ach, het is toch winter dus ik heb nog wel tijd.
Deze zullen wel passen op je superb, daar twijfel ik niet aan. Zullen mooi staan!

Bovenaan Onderaan