Steenmarters lusten de octavia rauw.

dutchman79

Senior Member
@dutchman79 Ik ga denk ik ook voor die versie, die 2e link die ertromp door gaf is me domweg te duur. 209 euro..
Ik weet het, het was goedkoper dan mijn reparatie maar toch...

Goeie keuze.
Ik heb er na onderhandelen ook gratis 2 extra metalen plaatjes bij gekregen, dus in totaal 8 stuks ipv 6.
Zou ik zeker ook proberen. Mocht je Duits niet goed genoeg zijn om te onderhandelen, kan ik mijn mail eens doorzoeken en de man achter mardersicher ook een mail sturen mocht dat nodig zijn.
 

newwolf84

Forumguru
ach dat Duits moet wel lukken, woon dicht bij de grens en mijn Duits is wel oke.
Grammaticaal zal er misschien wel eens wat aan schorten maar tot nu toe heb ik alle vragen die ik had beantwoord gekregen ;)
 

dutchman79

Senior Member
IMG_20151110_083110.jpg

IMG_20151110_083128.jpg
 

dutchman79

Senior Member
€ 23,20 voor b.v. de derde bougie. (Ik neem teminste aan dat je de bougiekabels bedoelde, er zitten nog meer kabeltjes onder de motorkap.....)
Zijn deze kabels gewoon los te koop ?
Dat verbaast me, in mijn geval waren 2 van de 4 kabels aangeknaagd, echter was het verhaal van de garagist dat hij alleen aan een setje van 4 kabels kon komen. Daar heb ik dan ook €57,96 excl. BTW voor betaald ?
 

dutchman79

Senior Member
En nog 3 pics van het geinstalleerde systeem in onze Octavia 2 FL combi 1.2TSI.
IMG_20151110_083124.jpg

IMG_20151110_083140.jpg

De schakelaar om het systeem uit te zetten als er aan de auto gewerkt moet worden. De spanning op de metaalplaatjes is niet eenkennig, werkt ook tegen automonteurs. :sterretjes:
IMG_20151110_083150.jpg

Het kastje met de staus lampjes en de luidspreker voor het hoog frequente geluid.
 

Spoetnik

Forumguru
Hoop voor je dat het werkt. Gelukkig zit er een kap over de motor. Ziet er wat vreemd achtig uit die draden e.d.:wavecry:
 

dutchman79

Senior Member
Hoop voor je dat het werkt. Gelukkig zit er een kap over de motor. Ziet er wat vreemd achtig uit die draden e.d.:wavecry:
Eens.
Ontkom je helaas niet aan met dit soort systemen. De stroom zal ergens doorheen geleid moeten worden.
Mooi vind ik het ook niet, maar tot nu toe houdt het wel onze martervrienden op afstand.
 

dutchman79

Senior Member
Voor mensen met interesse in dit systeem:

Ik heb nu de derde keer een dergelijke set besteld en heb contact gehad met de eigenaar van het bedrijf dat deze sets in Duitsland te koop aanbiedt. (www.marder-sicher.de)
Ik heb een leuke korting kunnen bedingen met de voorwaarde dat ik zorgdraag voor de verzending binnen Nederland. Daar wringt de schoen meestal bij Duitse bedrijven, de verzendkosten naar Nederland zijn €17,- (naar Duitsland € 7,-)

De aanbieding houdt het volgende in:

Ipv € 165,65 wil hij dit aanbieden voor €130 euro, op voorwaarde dat ik de verzending binnen Nederland zover regel.
Volgens mij is Kiala a €3,95 hier de goedkoopste (verzekerde) mogelijkheid.
Dat wil ik dan afronden naar €5,00 zodat in ieder geval mijn benzine e.d betaald word.

Dan zou eenieder met interesse in dit totaalpakket voor € 135 klaar zijn, ipv de genoemde € 165 als je zelf alleen bestelt.
De effectieve korting is daarmee €30,65, wat neerkomt op 18,5 %


Als er mensen geinteresseerd zijn aub melden bij mij per privé bericht.
 
Bovenaan Onderaan