Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

blauwkeut

Forumguru
Als ik O3's spot zijn ze toch meestal in een of ander grijs, zwart en soms wit. Vandeweek voor de eerste keer een Corrida gezien in het wild, Race Blue zoals ik zelf heb, rijden er blijkbaar ook niet veel rond (buiten die ene twee straten verder thuis) - in tegenstelling tot de poll?
 

030

Forumguru
Het meest opvallende in NL - of toch ook weer niet - zijn de overdreven kale 14-procentertjes. Voitures die echt als vervoersmiddel worden gebruikt zonder enige kraak noch smaeck.

Dus geen privacy, Xenon, maar wel 16 duims lichtmetaal und so weiter. Ik kom weinig dikke OIII's tegen, laat staan een RS of L&K. En de twee RS'en die ik heb gezien komen uit D (gisteren toevallig nog even de nieuwprijs daar gezien, dat is ook niet goed voor je bloeddruk ;)).
 

Börker

Actief lid
Vanmiddag vanuit Groningen naar huis gereden (55 kilometer) en eens even op de kleuren gelet die zoal langskomen op de Octavia 3. Vanmiddag heb ik alleen maar Metal Grey (5 stuks) gezien! Ben ik achteraf blij dat ik die niet besteld heb. :)
 

Wijnie

Actief lid
Ik zie mijn kleur er niet bij staan, heb sinds vandaag een combi 2.0 TDI in Steel Grey uni. Tot nu toe niet een veel voorkomende kleur:D
 

2015ABL

Forumguru
5000
Mooi!

Fascinerende kleur. Ik zag er vandaag een in de showroom staan en het is nog een stuk witter dan candy white. Wat echter vreemd is, is dat het wel glanst, maar de typisch metallic glinsteringen lijken te ontbreken. Het is een erg "koele" kleur wit, neigt naar iets blauws erbij. Maar staat de octavia zeker goed!
 

Börker

Actief lid
Dank je @2015ABL . Ik heb hem vorige week voor het eerst in het echt gezien. Besteld uit het boekje en ook nog nooit eerder wit gehad. Maar ik vind hem nog veel mooier dan ik verwacht had.
 

Börker

Actief lid
Als ik hem volgende week heb opgehaald zal ik nog een aantal extra foto's plaatsen. Ben je zo overtuigd En bestel je alsnog deze kleur. ;)
 
Bovenaan Onderaan