Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

Michael83

Senior Member
Blackpack heb ik wel er bij, maar ik ben inmiddels op de hoogte dat het een RS is op het plaatje. Het ging me meer om een beeld te hebben bij wat er besteld is.
 

micky

Forumguru
En dat willen we niet, want bij Skoda zijn we echt elitair, zo willen we ook geen 4x4 op alles wat geen echte Quattro is en de DSG tja die hoort alleen in een "echte" Golf R32 thuis, daar waar hij geïntroduceerd is, al het andere is niet echt oke, nee serieus, ik wist dat niet en ben nu in onderhandeling met de spuiter om mijn auto over te laten spuiten in een kleur die niet op een RS is geleverd:maakmegek::deuk:

Ps. te koop, mijn "RS" gemini velgen, want ik heb een 1.6TDI :tongue:
 
Phoe, 1 op de 5 in Race Blue. Vond al dat ik er veel zag rijden in december in Nederland. In Belgrado ben ik de 3e in die kleur (die andere 2 nog niet tegen gekomen), de rest en dat zijn er best veel, voornamelijk Combi's) rijdt Oostblok trouw in zilver/grijs of, nog populairder, stemmig zwart rond.....
 

2015ABL

Forumguru
Het zou mooi zijn als de poll compleet gemaakt wordt. Sommige kleuren staan er niet bij. Moon white en laser white bijv. De TS is echter al lang niet meer hier actief geweest. Admin ?
 

ReDeMaTy

Senior Member
Volgens mij zijn er hier op het forum veel liefhebbers van race blue, waaronder ik :D maar op de weg zie ik toch overwegend de andere kleuren voorbij komen.
 

2015ABL

Forumguru
Welke zie je dan het meeste? Ik moet zelf zeggen dat de race blauwe erg in het oog springt, en het daarom misschien lijkt dat ik die veel zie.

Aangezien de meeste octavia's leasebakken zijn, is het race blauw een goede keuze. Staat de auto echt super en tegen de tijd dat het gaat vervelen, wordt ie vervangen! :laugh:
 

ReDeMaTy

Senior Member
De cappuccino beige, topaz Brown, zwarte en zilveren. Daarnaast ook wel wat rode maar dat zijn medewerkers van of DE of Hilti. :D
 

2015ABL

Forumguru
Begrijp sowieso niet waarom geen custom kleuren te krijgen zijn voor zeg 300 meer. Wordt het wagenpark misschien wat kleurrijker. :greedy::cool::nailbiting::mad:
 

Darkside

Forumguru
Voor als die voor 300 euro meer is belangrijk. VAG levert volgens mij wel een meer kleuren programma. Maar rekent er iets van 3000 voor een Volkswagen en 5000 voor een Audi.
 
Bovenaan Onderaan