Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Ome Peek

Actief lid
@EHS:

Ik heb een zwarte demo-auto op 18" zien staan buiten, maar dat zal de jouwe wel niet zijn... Daarnaast de auto van de foto in Quarz Grey op 19". Binnen in de showroom stonden een hatchback in Business Grey (duidelijk lichter van kleur dan de Quarz Grey) op 19" en een witte combi op 19"!!! Heb verder géén Superbs gezien.

EHS

Actief lid
@EHS:

Ik heb een zwarte demo-auto op 18" zien staan buiten, maar dat zal de jouwe wel niet zijn... Daarnaast de auto van de foto in Quarz Grey op 19". Binnen in de showroom stonden een hatchback in Business Grey (duidelijk lichter van kleur dan de Quarz Grey) op 19" en een witte combi op 19"!!! Heb verder géén Superbs gezien.

Helaas nog even wachten dus...

Ome Peek

Actief lid
@superbia:

Als ik jou was, zou ik vanaf nu niet meer slapen... Wat een prachtige wagen!!! Ik krijg dezelfde kleur, maar dan de combi-versie met 19" Phoenix in dezelfde Style Business uitvoering.

superbia

Forumguru
Haha ja ik krijg er steeds meer zin in! Wel erg gaaf om hem zo te zien staan, heb direct weer het wauw gevoel! :D

De combi is ook echt een fraaie uitvoering! Quarz grey met pegasus velgen is een super combinatie als je het mij vraagt. :jaja:

Leuk trouwens dat er ook al een combi in de showroom staat, kan ik die gelijk ook nog even in het echt bekijken.

Laatst bewerkt:

Elmarrr

Actief lid
Hoi,

Kwam nog een test tegen in AutoBild (Duits) met de nieuwe Superb (tegenover 4 anderen). Moet helaas vanwege de grootte de pagina's apart posten. Misschien leuk voor jullie!

Groet,

Elmar

Bijlagen

• AutoBild Superb III - 1.pdf
    1,1 MB · Weergaven: 95
  • AutoBild Superb III - 2.pdf
    628,9 KB · Weergaven: 56
  • AutoBild Superb III - 3.pdf
    789 KB · Weergaven: 52
  • AutoBild Superb III - 4.pdf
    790,8 KB · Weergaven: 56
  • AutoBild Superb III - 5.pdf
    1,3 MB · Weergaven: 88

Ed13

Ex-lid
Maandag 31 augustus Skoda de Superb-3 combi zien testen op de Grossglockner ging allemaal heel snel dus helaas geen foto kunnen maken op de achterzijde van de combi stond met grote letters Testfahrt.

Michel

Forumguru
Vanmiddag zag ik de demo Superb III Hatchback van Martin Schilder op de A27 bij Hilversum. Hij is in de kleur zwart en eerlijk gezegd vind ik hem dan tamelijk anoniem ogen. Die kleur zou niet mijn eerste keuze zijn.

• Leuk
Waarderingen: Ed13

Rallye

Forumguru
Op de trein stonden ook Volkswagens en Audi's. Pon heeft zelfs een eigen spooraansluiting, zie
http://goo.gl/maps/m3AK9

Bij een bezoek aan Pon via het Skodaforum een paar jaar geleden was ook te zien dat het spoor gebruikt werd: er stond een verse VW die letterlijk van de trein gerold was (total loss).

• Leuk
Waarderingen: CDK
Eerder in een ander topic geplaatst...

Een vraag mbt de beschikbare kleuren.....business grey is erg mooi maar ik ben ook benieuwd hoe cappuccino beige eruit ziet. Lijkt me ook wel chique.
Heeft iemand deze al besteld of is er mooie foto van? :lezen:

Bovenaan Onderaan