Bye,bye!

s-line

Forumguru
Peugeot-forum is niet zo gezellig als hier.
Maar als een yeti zo hebben zou ik mij hier eigenlijk ook niet zo graag vertonen!;):tongue:
 

Joske

Forumguru
Mooi die verlaging, Michiel :thumbsup:

Ben persoonlijk ook bijzonder tevreden van mijn Eibach-set, ondanks die Belgische wegen ;)
 

s-line

Forumguru
Ik denk het wel, meet maar eens hart wiel tot scherm en geef het maar eens door. Op een vlakke ondergrond hè.;)
Ik zat eens te meten, maar als ik de Peus net zover laat zakken als mijn "ex superb" zit ik tot bijna de velg!:nailbiting: (ala air look dan)
 

micky

Forumguru
dat was 33cm geloof ik ,ik heb het hier al eens geschreven, maar het ging mij meer om bodemvrijheid, die lijkt mij nog best hoog, zeker achter de auto.
 
Ik denk het wel, meet maar eens hart wiel tot scherm en geef het maar eens door. Op een vlakke ondergrond hè.;)<br />Ik zat eens te meten, maar als ik de Peus net zover laat zakken als mijn "ex superb" zit ik tot bijna de velg!:nailbiting: (ala air look dan)

Heeft u daar een foto van herr @s-line
 

s-line

Forumguru
Beste heren, tot nog toe bevalt de Peus helemaal prima! Ik heb ook nog geen moment spijt van het afscheid mijn Superb.
Jullie zullen het waarschijnlijk niet geloven maar het is echt zo!:D
Over 2 weken wordt hij gechipt en zal het vast nog leuker gaan worden.
 

MarcoO2

Forumguru
Ok, goed om te horen. Heb vorige week proefgereden in een 308 SW Pack Executive Blue Lease 1.6 HdI, en ik was aangenaam verrast!
 

s-line

Forumguru
dat was 33cm geloof ik ,ik heb het hier al eens geschreven, maar het ging mij meer om bodemvrijheid, die lijkt mij nog best hoog, zeker achter de auto.
Ik vind de achterbumper ook nog best hoog van de grond inderdaad, maar wie weet komt er ooit nog wel weer een schroefset op! Maar eigenlijk had ik beloofd dat ik het allemaal niet zo extreem zou doen!:D:jaja:
Alleen wat kleine dingetjes nog!
 

CDK

Forumguru
@s-line, waar ga je de Peus laten chippen?
Fijn dat je nog steeds content bent met je keuze :thumbsup: Zelf zou ik niet snel een Franse auto aanschaffen, maar eerlijk is eerlijk de 308 en z'n grotere broer zijn echt wel mooie auto's :jaja:
 
Bovenaan Onderaan