Mogas zijn Fabia

Mogas

Forumguru
Neem aan dat je hem niet komt halen ??

Stuur effe PB waar ie heen moet
Als jij de verzendkosten betaald stuur ik hem wel op

Mogas

Forumguru
Heb de afgelopen weken rondgereden met een klein Ipod Nanootje in dit ding ,Vind hem gewoon teveel plaats in nemen en hij staat ook niet in de bekerhouder want die gebruiken we weer voor wat te drinken :D
Heb nu dit dingetje besteld ,past als het goed is precies onder de USB aansluiting en neemt ie zo min mogelijk plaats in

Mogas

Forumguru
Zit te denken aan een sierstuk voor achterop de uitlaat
(ouderwets ,ik weet het het maar ik ben nou eenmaal old style)
Zijn er al mensen die zo'n ding erop hebben zitten ?

Mogas

Forumguru
Vandaag weer de toeter nodig gehad en mensen reageren niet eens op dat meep meep geluid...

Denk dat ik het eind van het jaar eens naar zo'n ding ga kijken in Essen

Mogas

Forumguru
Heb de afgelopen weken rondgereden met een klein Ipod Nanootje in dit ding ,Vind hem gewoon teveel plaats in nemen en hij staat ook niet in de bekerhouder want die gebruiken we weer voor wat te drinken :D
Heb nu dit dingetje besteld ,past als het goed is precies onder de USB aansluiting en neemt ie zo min mogelijk plaats in

Na bijna een maand binnen gekregen en hem na 5 keer geprobeerd op het middenconsole te plakken duvelt ie er na 3 min weer af ,Hem van pure chagrijn dubbelgevouwen en in de eerste de beste vuilbak gepl..rd ,Niet kopen dus !

Laatst bewerkt:

Mogas

Forumguru
Ali-express?? :D

Ebay Japan ,dus een afzijkbeoordeling gegeven

Vrouwtje had die houder uit d'r ouwe Octavia meegenomen maar vond ik te lomp en viel allemaal te veel op

Dus een beetje hobbieen en dat ding eruit ,hoesje om de Ipod valt al veel minder op ,
dan maar zo

Bovenaan Onderaan