Mogas zijn Fabia

Mogas

Forumguru
XJRren rijden er door heel NL ,Moe is wel eens onderweg zich rot geschrokken van een wild zwaaiende motormaat van me ,Snapte er geen barst van totdat ik vertelde dat er achterop haar leasebak ook een sticker van het cafe zat :deuk:
En Joe bar.... tsja dat kent iedere motorrijder wel (zie andere hobbies)

Altos

Banned
Joe bar is geniaal! Heb daar vroeger wat t-shirts en beeldjes van gehad. Binnenkort zal ik ook motorrijder zijn...

Blackokkie2

Forumguru
Zolang het alleen maar blaadjes van een boom zijn is het niet zo erg, hier in de straat ligt een aanhanger onder een halve boom en elders in de wijk een Deawrolet Kalos onder een boom.

Mogas

Forumguru
Kwam vanmiddag langs de dealer en ik dacht... Hij zal er nog wel niet zijn maar laat ik toch maar effe naar binnen lopen..

En ja hoor !! De tsjechische postduiven vliegen errug snel :D

Flink Doosje

Allemaal zooi in de bak

Staat een stuk opgeruimder ,Helemaal happy :yeehaa:

Reed trouwens bij het winkelcentrum de parking op trekt ie ineens helemaal naar rechts en zo het parkeer vak in
Zou ie die andere nog kennen van de fabriek ? :uitlachen:

CDK

Forumguru
de stickers op de achterruit vind ik echt niet kunnen, doet afbreuk aan je prachtige auto, sorry :bloos:
die Fabia 3 sticker aan de zijkant is heel subtiel en staat wél netjes :jaja:
maar het is jouw auto @Mogas, dus als jij het mooi vind is het goed.

Mogas

Forumguru
Ach. Dat zal me nou eerlijk gezegd geen reet interreseren. Zolang ik de rekeningen iedere maand betaal plak ik erop wat ik wil. Maar no offense hoor zijn er vandaag nog een paar op de voorruit geplakt zitten nu in Praag en over drie dagen in Budapest alvast de vignetten erop geplakt

Faabje houdt zich prima zijn er nu zo'n 1000 km mee onderweg en bevalt prima. Hij voelt zich hier in tsjechie echt thuis. Sterft hier van de Skodas !!! alleen blauwe zie je hier niet zoveel

Laatst bewerkt:

Mogas

Forumguru
Krijg van m'n phone hier geen plaatjes gepost. Heb er op het FB skodaforum wat gezet. Net hier een skoda tuning boekje gekocht. Lachen hoor al die ouwe bakken met dikke banden eronder

Mogas

Forumguru
Faab staat inmiddels "a thousand miles from home" in Budapest. Hadden vandaag gigamazzel. Komen hier de stad binnen rijden en het werd ineens zwart en begon te plenzen. Ineens een knallen op het dak en de ruiten en zag op m'n ruitewissers de hagelstenen zo groot als flinke knikkers liggen... Voor me schoot een duitser ergens de stoep op om z'n wagen onder een luifel te zetten ,ik erachteraan maar geen plek meer. Heb ik hem gewoon het plantsoen ingereden en onder een grote boom gezet. Werkelijk ongelooflijk hoe hard het uit de lucht kwam ! Na een kwartier werd het minder en ben ik weer gaan rijden. Opeen bepaald moment reed ik door een diepe plas en waren de parkeersensoren compleet de weg kwijt. Ze bleven alarm geven. Bij het hotel de wagen afgedaan en onder TL licht staan kijken of ik deukjes zag maar kon gelukkig niks vinden en parksensoren werken ook weer

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    852,1 KB · Weergaven: 60

Mogas

Forumguru
faab inmiddels weer op de terugweg. Nu in Austria-Wien.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 36

Mogas

Forumguru

Goedemorgen hier tesaam ! Vannacht nog net voor het middernachtelijk uur reed de Faab de NL grens over bij Boxmeer. Gewassen door een giga stortbui boven het sauerland ,die bui verstoorde de pret een beetje ,Had me voorgenomen om hem eens lekker te laten vliegen maar het kwam met bakken uit de hemel en met de ruitenwisser op de hoogste stand was 60 hard genoeg ,Moet wel zeggen dat hij geeft geen krimp ,Haalde een vrachtwagen in en kwam aan de linkerkant in een laag water maar op een klein beetje naar links trekken geen krimp geven ,was makkelijk te corrigeren ,Het laatste stuk na het ruhr gebied ff de sporen gegeven ,reed pakweg 160+ en zie ineens een wagen in de rechterbaan met van die reflecterende strepen ,kom dichterbij en zie polizei (??) Instintief haal je dan je poot van het gas maar ..... Het interreseert ze niet eens ! Had de vollebak licht vol aan Breedstralers enz De heren namen de eerste afslag en daarna nog ff doorgetrapt ,Hij haalde 186 op de teller ,Tom-tom gaf iets minder aan ,Hij staat ondertussen over de 5000 km waarvan er de afgelopen twee weken 3200 door Duitsland/Tsjechie/Slovakie/Hongarije/Oostenrijk ,was een leuk trippie ,Nu effe 2000 fotos uit zoeken en de was doen

Mogas

Forumguru
Was niet het enigste circuit waar ik effe gestopt ben

Lausitz ring bij Klettwitz heb ik in 2009 een hele week gewerkt voor de Shell ECO marathon
En tsja ,Als je in Budapest zit en Max heeft er twee weken daarvoor de 4e plaats bemachtigd ga je daar toch ff kieken
Helaas heel het circuit potdicht ,Motor training :mad:

Bovenaan Onderaan