Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
Zeker niet Corné, een heerlijke wagen waar erg positief op wordt gereageerd vanuit mijn omgeving.

Overigens voor de Superb II ook niet hoor, naar mijn bescheiden mening :D
Voorganger van de Sup was namelijk een Mazda 6 CiTD in de GT-M uitvoering.

upload_2015-8-30_13-13-26.png

upload_2015-8-30_13-13-48.png

upload_2015-8-30_13-14-15.png
 

Altos

Banned
De S2 is mijn favoriet in je autoverleden, mooie wielen, goede uitstraling! De S3 de volgende keer hahaha, die moet nog komen.
Een collega van mij heeft ook zo'n Mazda 6...goeie auto maar spreekt mij persoonlijk niet zo aan, rijdt wel goed verder!
De alfa's vind ik mooi en lekker rijden maar het interieur dan weer minder...
Zo veel mensen, zoveel wensen.
 

Tuulster

Forumguru
Waar lever je die combi in :pieker:

Bij Bourguignon in Leeuwarden.
Mocht je interesse hebben wil ik wel eens bij ze opvragen wat de overname prijs is, het is een leaseauto.....

Bijna drie jaar (vrijwel) probleemloos mee gereden, alleen de waterpomp is vervangen. Top wagen!:thumbsup:
 

peterrapid

Forumguru
Yep Alfa 157 heb ik net dezelfde gehad als leasing met quadrofiglio velgen en rood lederen interieur, was er gek van tot de firma over kop ging en ik hem moest afstaan :wavecry:
Zie nu regelmatig foto's circuleren op internet met hun nieuwe alfa die op de Nordschleife BMW het moeilijk maakt, wat een yummie wagen
 

mwhite

Forumguru
Bij Bourguignon in Leeuwarden.
Mocht je interesse hebben wil ik wel eens bij ze opvragen wat de overname prijs is, het is een leaseauto.....

Bijna drie jaar (vrijwel) probleemloos mee gereden, alleen de waterpomp is vervangen. Top wagen!:thumbsup:

Bedankt voor het aanbod maar ik rij nog even door in mijn huidige superb.
Tot de superb III op de tweedehands markt komen...
 

Tuulster

Forumguru
Das te overzien


Das te overzien Tuulster!
Veel voorpret nog en top kilometers vanaf vrijdag

Zeker!!
Voorpret heb ik ook, morgen even kijken bij de dealer en mijn Canbus Leds voor de mistlampen en achter knipperlichten afgeven voor installatie door de dealer. :D

Hopelijk werkt alles zonder storing, ik ben wel wat zenuwachtig gemaakt door alle reacties in het "Grote Led topic" van de Superb III.........:pieker:

20150826_190240.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
, ik ben wel wat zenuwachtig gemaakt
Mission+Accomplished.png


:deuk: :deuk: :deuk:
 
Bovenaan Onderaan