New Fabia Combi???

LeJo

Lid
Zou dit hem kunnen zijn? De nieuwe Fabia Combi?
Of wat denken jullie?
skoda-octavia-2007-render-2.jpg

Bijlagen

• skoda-fabia-combi-2007.jpg
    skoda-fabia-combi-2007.jpg
    28,3 KB · Weergaven: 34
deze ken ik al wel. van deze kant ziet hij er wel redelijk uit. (click to enlarge) zijprofiel is toch wel minder spannend.

skodafabiacombi.jpg

Bijlagen

• 0605skodfast-342976_enlarged.jpg
    0605skodfast-342976_enlarged.jpg
    76 KB · Weergaven: 56

joergarms

Senior Member
Ik vind de afbeelding die door Lejo geplaatst is dus echt niet mooi.
Skoda moet uitkijken niet teveel op Koreaanse modellen te gaan lijken.
Ze hebben tot nu toe een echte eigen uitstraling gehad, dat begint met de nieuwe Fabia echt minder te worden. Helaas.

Roel

Lid
Niet mooi. Wat een fat ass. Verder heeft de achterkant een hoog Fiat Stilo gehalte:biggthumpdown:

joergarms

Senior Member
Hoe echt is die cabriolet uitvoering, dat ziet er namelijk wel weer goed uit.
Ze zullen er best goed mee scoren, een betaalbare cabrio, die ook nog lekker in elkaar zit is namelijk niet echt goedkoop.

Fabia

† In Memoriam
Deze "uitvoering" is met stoffen dak, kijk maar naar z'n kont. Dit vind ik toch vaak beter staan dan al die CC's. Die hebben allemaal van de "dikke" konten.

joergarms

Senior Member
Een echte cabrio hoort ook een stoffen dak te hebben, of canvas.
Vind het echt een gelikt model, daar moet een goede markt voor zijn.
Leuke auto voor m'n vriendin.

vrees het ook LenK. wel de prijzen steeds verder opschroeven, maar ondertussen wordt Skoda binnen Vag wel afgeknepen. waarom niet direct de 1.4 tsi in de Fabia gewurmd? :(:(:(

Als ze niet eens een DSG aan de benzine motoren willen hangen dan zal een cabrio zeker wel sweet dreams blijven :407:

Laat ze die DSG eerst maar aan de diesels hangen... De nieuwe DSG die volgend jaar komt moet passen. De huidige zal waarschijnlijk niet passen in de Fabia.
De nieuwe 7 traps DSG is veel compacter en lichter.

Michel

Forumguru

Bijlagen

• Fabia Combi 2007-1.jpg
    Fabia Combi 2007-1.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 26
  • Fabia Combi 2007-2.jpg
    Fabia Combi 2007-2.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 22
  • Fabia Combi 2007-3.jpg
    Fabia Combi 2007-3.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 24
  • Fabia Combi 2007-4.jpg
    Fabia Combi 2007-4.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 62
  • Fabia Combi 2007-5.jpg
    Fabia Combi 2007-5.jpg
    58,9 KB · Weergaven: 31

Fabia

† In Memoriam
De C-stijl lijkt mij nogal groot, waarschijnlijk zal het in het echie wel meevallen. Maar op de foto lijkt íe aardig groot. Ben erg benieuwd om 'm in het echt te zien, ben niet echt kapot van wat ik nu zien.

oorspronkelijk geplaatst door Michel

Kijk en oordeel zelf.....

Link is hier te vinden:
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/No...7/default.aspx

Het lijkt welhaast de achterkant van een Seat Altea XXL, gemengd met die van een Volkswagen Golf Variant. Beide auto's vind ik lelijk, dus jullie hoeven niet te raden wat mijn oordeel over deze Fabia Combi is...

afgaand op deze foto's raak ik er steeds meer van overtuigd dat ik snel het oude model combi moet kopen.;)

nou... ik weet niet wat voor drank/drugsprobleem de Skoda ontwerper heeft maar hij mag wel even naar een afkick kliniek toe... Ze zijn de weg IMHO een beetje kwijt.
De O2 is super, de Roomster is gedurft en in mijn ogen geslaagd, de Fab1 is geen gewaagd model, maar gewoon functioneel.
De Fab2 is qua verhoudingen en proporties compleet mislukt, betwijfel ook echt dat ze de verkoop successen van de oude fab kunnen evenaren.

/me weet nu helemaal niet meer wat hij volgend jaar moet gaan uitzoeken als de Fab1 250.000km heeft bereikt... toch maar proberen of een O2 tot de mogelijkheden kan gaan horen of anders een Roomster...

Bovenaan Onderaan