New Fabia Combi???

Fabia

† In Memoriam
Tsja, ik weet het nog niet. Eerst maar een wat meer foto's en dan in het echie maar eens goed bekijken.
 
afgaand op dit plaatje, vind ik het plaatwerk aan de zijkant wel erg hoog. zo begint ie een beetje op een daihatsu grand move te lijken en dat is/was niet echt moeders mooiste. bij de Fab I klopt de verhouding glas/plaatwerk veel beter, waardoor het ontwerp beter in balans is.
___________________________________________
Škoda make your cars sexier :24:
 

LenK

Forumguru
Al die vasthoudendheid aan de huidige Fabia Combi.
Je gaat toch niet vertellen dat die een voorbeeld van schoonheid is?
skoda-fabia_combi-1.jpg


Ik weet niet meer welke Belgische serie het was, maar de acteur die in een kleine pickup op stap moest zei in schitterend Vlaams: "Ge denk toch nie da ik in da snot camionneke ga zitten".
Zo'n gevoel geeft de Fabia Combi mij ook. Net als alle combi's en sedans op basis van dit segment.
 

Hetzer

Forumguru
Al die vasthoudendheid aan de huidige Fabia Combi.
Je gaat toch niet vertellen dat die een voorbeeld van schoonheid is?
skoda-fabia_combi-1.jpg


Ik weet niet meer welke Belgische serie het was, maar de acteur die in een kleine pickup op stap moest zei in schitterend Vlaams: "Ge denk toch nie da ik in da snot camionneke ga zitten".
Zo'n gevoel geeft de Fabia Combi mij ook. Net als alle combi's en sedans op basis van dit segment.


ik vind de Combi versies van op de basis van dit segment wel mooi, en voor een partikulier (in ieder geval voor mij) is het gewoon perfect op de basis van een kleine compacte auto, gewoon veeeeeel meer ruimte, zonder daarvoor veeeeel meer te betalen
 

Bijlagen

  • Kopie van skoda_Fabia_kombi_Pariz_0.jpg
    Kopie van skoda_Fabia_kombi_Pariz_0.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 36
sluit me aan bij vorige sprekers. niet iedere particulier heeft het geld voor een 02-combi. bovendien biedt de fab combi in zijn klasse the most bang for the bucks!
______________________________________________________________
Škoda make your cars sexier :24:
 
Officiele foto's van Fabia II Combi.

Het is even wennen, maar het lijkt me dat Skoda meer heeft gekozen voor ruimte en niet zozeer voor life-style

------------
Bron : Skoda
------------
 

Bijlagen

  • Nieuwe-Fabia-Combi.jpeg
    Nieuwe-Fabia-Combi.jpeg
    7,8 KB · Weergaven: 35

Fabia

† In Memoriam
IK kreeg vandaag een mail binnen van Skoda met de eerste foto;s van de combi. Het zijn dezelfde foto's als die op dit forum staan:

Vandaag krijgt u van ons de primeur; de allereerste foto van de nieuwe Fabia Combi!





De nieuwe Fabia Combi zal voor het eerst te zien zijn tijdens IAA in Frankfurt. Deze grote internationale autotentoonstelling zal gehouden worden van 13 tot en met 23 september.

Met vriendelijke groet,

Skoda Nederland
 

LenK

Forumguru
Ik hou niet van die "snot stationnekes", maar deze Fabia 2 combi vind ik toch een stuk strakker, volwassener dan de Fabia 1 combi.
 
Ik vind het geen lelijke auto. Wel nog even wachten op meer foto's,
Maar ik denk dat het voor mij best de volgende auto kan worden.
 

Sarrod

Lid
Oef, pak van m'n hart. Had m'n zinnen gezet op een Fabia II combi, maar vond de 5deurs niet echt mooi en de foto's die ik hier zag tot nu toe ook niet, maar deze laatste officiële foto kan mij wel bekoren. Functioneel vormgegeven :)
 

Abo

Lid
Ik had eerst mijn bedenkingen, maar nu er toch een officiële foto is vind ik hem toch meevallen. Ik denk dat ik deze combi volgend jaar op mijn verlanglijstje ga zetten in de 1.6 sport uitvoering.
 

Vacaro

Senior Member
Valt toch beter mee dan de eerste scoop foto's die men op het net vond.
Moest ik in die klasse winkelen, zou het zeker een kandidaat zijn.
Nu nog even afwachten op achteraanzicht.
 
had tot nu toe ook bedenkingen, maar idd, dit valt me alleszins mee. :super:
natuurlijk wel even in het echt zien voordat ik een definitief oordeel vel.
 

Fabia

† In Memoriam
Zou bijna zeggen dat de Combi mooier is dan de Hatchback. De lijnen komen wat meer tot z'n recht. Mis alleen de dakrails.
 
Bovenaan Onderaan