MadDog2K
Actief lid
Oi,
Voor de lease-rijders hier :
Kunnen jullie aangeven wat voor Octavia jullie leasen (Combi 1.9 TDI DSG bijv.), tegen welke termijn (3j/40k) en het bedrag dat jullie er voor kwijt zijn ?
Ik kom via de prijs-checker van lease-maatschappij Arval voor een Combi 1.9TDI DSG Business Edition met bovenstaande termijn met 0 opties, incl. brandstof op 1041,- Euro.
De Elegance zonder extra opties komt op 1010,- incl. brandstof.
Is dit niet wat aan de hoge kant, of is het 'normaal' ?
Thx ! :>
Oja, de consumentenprijs staat voor de Elegance hier op 31.855,00
En voor de Business op 31.470,00 ?
Vaag...
Voor de lease-rijders hier :
Kunnen jullie aangeven wat voor Octavia jullie leasen (Combi 1.9 TDI DSG bijv.), tegen welke termijn (3j/40k) en het bedrag dat jullie er voor kwijt zijn ?
Ik kom via de prijs-checker van lease-maatschappij Arval voor een Combi 1.9TDI DSG Business Edition met bovenstaande termijn met 0 opties, incl. brandstof op 1041,- Euro.
De Elegance zonder extra opties komt op 1010,- incl. brandstof.
Is dit niet wat aan de hoge kant, of is het 'normaal' ?
Thx ! :>
Oja, de consumentenprijs staat voor de Elegance hier op 31.855,00
En voor de Business op 31.470,00 ?
Vaag...

Het bedrag welk jij noemt is wat ons in rekening wordt gebracht. De auto kost onze werkgever aanzienlijk meer. Wij krijgen n.l. een doorberekening op een lager kilometrage (35K p/j). Ik neem aan dat de oorspronkelijke vraag is gericht op het echte lease bedrag en niet op hoe de werkgever het doorberekend aan de werknemer. Als ik me vergis, dan..... :-)
. Mijn bestelling die ik gisteren gedaan heb is alweer afgekeurd, fabriekopties die ik aan de BE uitvoering toevoegde zijn verwijderd, mocht niet... Waarom niet? ik snap het niet, een ruitenwisser achter op een HB kan ik niet eens na die tijd bij de dealer als optie laten plaatsen!!