Der Einser
Forumguru
Wat een mooie geslaagde auto's, zowel de limo als de combi.
Mij maakt het niet uit hoor!
Zet maar voor de deur
Mij maakt het niet uit hoor!
Zet maar voor de deur


"hoef ik me daar de komende tijd niet druk over te maken...heb nog een paarMaar komt nog steeds een paar cilindertjes te kort voor een lekker geluid
@Corné, ga je daar dan ook weer een compressor op loslaten![]()

@Giant : op skoda.be heb ik foto's van de combi gezien met haaienvin (het lijkt er toch sterk op).
http://nl.skoda.be/shared/SiteColle...i/superb-combi/overview/overview-exterior.jpg
De S2 had een langere neus, maar is mij ook niet altijd praktisch gebleken, dus kan met deze styling wel leven.Ze zouden eigenlijk een langere neus moeten hebben om die achterkant te rechtvaardigen.
Waar had je anders die compressor gestoken?De S2 had een langere neus, maar is mij ook niet altijd praktisch gebleken, dus kan met deze styling wel leven.


De ene is wit, de andere grijs? Hehehe

Mooie wagen, die Superb Combi. Al vind ik wel bij de grotere wagens uit de VAG-groep die op het MQB platform staan (Passat en Superb) dat de verhouding van de auto vanaf het zijprofiel niet helemaal klopt. Ze zijn vooraan vrij gedrongen en kort en achteraan juist verlengd. Ze zouden eigenlijk een langere neus moeten hebben om die achterkant te rechtvaardigen. Ik vind de Octavia beter gelukt qua balans van het design.
. Overigens, ik las op het forum dat door de te schuine achterruit van de S3 combi er weinig ruimtevoordeel zou zijn t.o.v. de hatchback. Als ik naar de foto's kijk dan komt de hoek van de achterruit van de S2 combi en de S3 combi overeen en is die niet vlakker komen te liggen en is dat dus niet nadeliger geworden met de komst van de nieuwe combi.