Tuulster
Forumguru
Ik denk dat ik voor deze kleur ga, niet te licht, niet te donker.
Maar welke is het? Business Grey?
![]()
Business Grey

Ik denk dat ik voor deze kleur ga, niet te licht, niet te donker.
Maar welke is het? Business Grey?
![]()
Configuratie die ik in gedachten heb is:
Superb 2.0TDI Style BL
- Wegklapbare trekhaak
- Verlaagd onderstel
- Metallic lak
- Pegasus velg
- LED interieur pakket
- Kleur: Quarz grey met de donkere pegasus velg en donkere stoffen bekleding.
Volgens mij staat deze voor de Style BL apart in de prijstlijst voor 350 euro. Lichtpakket met smartlight en zonder blind spot detection. (welke je dan al bij de style BL krijgt.)- Lane assistent icm adaptive cc lijkt me een leuke optie. Het valt me alleen op dat Lichtpakket met Smart light assistent, Lane assist en Blind spot detection voor 700,- op de prijslijst staat. Zijn de light assistant en blind spot detection niet al onderdeel van het Style BL pakket?
Dat dacht ik wel, ik kan alleen niet meer terug vinden waar ik dat heb gelezen.- Krijg je bij het LED interieur pakket ook de verlichting in de interieurlijsten?
We hebben het nu over het 6,5" systeem (16,5 cm) systeem he? Ik heb deze ook in mijn Polo 6C en dat is echt een top-systeem maar deze heeft geen WLAN-functionaliteit.Ja dat is dezelfde. Zit in mijn passat en werkt op zich prima. Als je er online diensten mee wil gebruiken, moet je wel een rsap module bij bestellen (en een rsap toestel hebben). Anders moet je hem als wlan client laten verbinden met de wifi hutspot op je telefoon. Dat werkt overigens ook prima.
Smaakt dat nog een beetje, wifi hutspot?Anders moet je hem als wlan client laten verbinden met de wifi hutspot op je telefoon.
Smaakt dat nog een beetje, wifi hutspot?![]()