Skoda octavia rs

markvrs

Actief lid
Hier nog wat foto's van mijn skoda octavia rs
Wat ik er verder nog aan gedaan heb is andere antenne geplaatst vond zoeen lange zwieper toch echt niet passen bij zoeen soort auto had eerst eentje van autostyle maar daar was de ontvangst toch niet al te best van,toen maar voor de orginele 20 cm gegaan volgens de dealer ging dat niet.ging alleen met zoeen met vin dat vond ik al vreemd want had er toch al een aantal zo zien rondrijden toen via dit forum achter superskoda gekomen en daar besteld en past prima ontvangst het zelfde als de lange zwieper :jaja:

Had ook nog zonneschermen van superskoda maar die heb ik ondertussen vervangen voor de orginele vond de kwaliteit schermen van superskoda niet geweldig geen goede pasvorm laat kieren na en bij het stellen van de schermpjes netzoals in het promofilmpje is er een schermpje gebroken, dus had via marktplaats een orgineel tweedehands setje kunnen vinden voor niet te duur en ik moet zeggen wat een verschil ze paste als gegoten geen kieren keurige afwerking en geen lelijke naden en slecht gestikte stiksels vooral van binnenuit stoorde ik me eraan (ben daarin wel een beetje pietje precies misschien) maar nu zeer tevred:laugh:

Verder nog de milotec diffuser geplaatst

Tuning is gedaan bij jd engineering
Stage2
Carbonio
Decat
Resultaat is 305pk 450nm
Is wel gemeten op goede brandstof
Bp 98 +ethanol

Bijlagen

• 2015-05-03 09.51.23.jpg
    2015-05-03 09.51.23.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 133
  • 2015-05-03 09.49.13.jpg
    2015-05-03 09.49.13.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 122
  • 2015-05-03 09.52.07.jpg
    2015-05-03 09.52.07.jpg
    419,6 KB · Weergaven: 121
  • 2015-05-03 09.42.02.jpg
    2015-05-03 09.42.02.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 112
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Mooie RS :thumbsup: Ik zou zeggen kom de auto showen a.s. zaterdag 9 mei op de forummeet bij Tigchelaar in Breda

Frank C

Forumguru
Had ook nog zonneschermen van superskoda maar die heb ik ondertussen vervangen voor de orginele vond de kwaliteit schermen van superskoda niet geweldig geen goede pasvorm laat kieren na en bij het stellen van de schermpjes netzoals in het promofilmpje is er een schermpje gebroken, dus had via marktplaats een orgineel tweedehands setje kunnen vinden voor niet te duur en ik moet zeggen wat een verschil ze paste als gegoten geen kieren keurige afwerking en geen lelijke naden en slecht gestikte stiksels vooral van binnenuit stoorde ik me eraan (ben daarin wel een beetje pietje precies misschien) maar nu zeer tevred:laugh:

Gefeliciteerd met je mooie auto.
Wilde ook schermen bij Superskoda bestellen voor de vakantie. Kwaliteit van Superskoda is normaal toch goed. Bedoel je met originele via dealer?

markvrs

Actief lid
Gefeliciteerd met je mooie auto.
Wilde ook schermen bij Superskoda bestellen voor de vakantie. Kwaliteit van Superskoda is normaal toch goed. Bedoel je met originele via dealer?

Die schermpjes zijn voor de rest wel goed alleen moet je ze wel wat bijstellen en dat ging bij mij niet helemaal goed aan een kant,hij bleef steeds een kier houden horizontaal zeg maar en als je dat vergelijkt bij de orginele van de dealer hoef je niks bij te stellen die sluiten rondom keurig af maar denk ook dat die een stukje duurder zijn geweest

Thokozanoah

Forumguru
Dankje hij rijdt zeker super
Zeker op de autobahn boven de 200 trekt hij nog als een lier
Zie dat jij ook zoeen mooie blauwe hebt je ziet ze toch niet vaak rijden zo in het blauw
Vooral niet de FL uitvoering, en ik heb een Combi DSG, deze zie je al "helemaal nooit"......

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@markvrs dikke bak kerel :thumbsup: of 9 mei nu wel of niet gaat lukken, 5 september is er weer een meeting in Varsseveld bij TVS, het zou leuk zijn als je daar je auto (ook) komt showen. Mogelijkheid tot rollen voor een prikkie en een vakkundig uitgevoerde airco servicebeurt. Voor aanmelden zie mijn handtekening of het sticky topic in het tabje meetings en shows ;)

markvrs

Actief lid
@markvrs dikke bak kerel :thumbsup: of 9 mei nu wel of niet gaat lukken, 5 september is er weer een meeting in Varsseveld bij TVS, het zou leuk zijn als je daar je auto (ook) komt showen. Mogelijkheid tot rollen voor een prikkie en een vakkundig uitgevoerde airco servicebeurt. Voor aanmelden zie mijn handtekening of het sticky topic in het tabje meetings en shows ;)

Hey bedankt ga het even bekijken of het gaat lukken

• Leuk
Waarderingen: CDK

markvrs

Actief lid
Mooie blauwe RS :thumbsup:

vanwaar de witte RS in je avatar dan? :D

Dankje joske heb je wel gelijk in blauw is mooier :D maar mooi wit is ook niet lelijk, nee vond deze wel bijzonder zo in milotec uitvoering had ook ergens nog zoeen filmpje gezien op you tube van zoeen uitvoering gewoon schitterend :jaja: zal eens kijken of ik het linkje kan vinden

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan