Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

s-line

Forumguru
Leuk stukje @Rudie, dat wat ze schrijven over de enorme "bult"/ tunnel achterin herken ik wel dat is als je 3 kinderen hebt inderdaad niet altijd even handig zeker als ze wat ouder zijn. Mijn zwager had een Toyota avensis die had helemaal geen tunnel achterin, dat is pas handig, dat zou de superb helemaal super maken!

tritus

Senior Member
Net bij even bij een andere garage geweest. Die liet mij zien dat er maar 2 keuzes waren. Beige en zwart. Dus geen ivory... Er word maandag met de importeur gebeld. Even kijken wat die zegt. Anders misschien toch maar het plan omgooien en voor een quartz grey met donkere wielen en donker interieur gaan. Misschien zelfs wel alcnatara. Heb daar iets van gezien en was ook wel erg mooi. Kan ik het geld wat ik overhoudt besteden aan een originele verlaging set. Ziet er dan wel stoer uit denk ik.

Iemand daar goede of slechte ervaringen mee met verlagen? Word die dan veel stugger.

Monteurtje

Forumguru
@tritus, Als je leren bekleding wil, waarom niet achteraf laten monteren. Dan heb je keuze uit héél veel kleuren. Of een combinatie van kleuren en materiaal. Ander kleur stiksels. Mogelijkheden zijn dan eindeloos.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@tritus, zeer goede tip van @Monteurtje :thumbsup: achteraf leder is vaak mooier en je hebt meer keuze. Bijkomend voordeel dat je er geen bijtelling over hoeft te betalen ;)
Verlagen kan je beter bij @Antera laten doen, waarschijnlijk beter én goedkoper, zeker met de huidige groupbuy, scheelt ook weer bijtelling :)
Een Octavia en een Superb is door z'n relatief hoge gewicht en z'n lange wielbasis niet snel te stug, daar hoef je niet bang voor te zijn, zeker niet met Eibach.

tritus

Senior Member
Dat was eerste instantie ook de bedoeling om leer achteraf in te bouwen, maar dat is een stuk duurder dan het vanaf de fabriek te laten doen. Het klopt dat het dan weliswaar in de bijtelling scheelt, maar ik moet ook de leaseprijs zelf betalen (eigen bedrijf) Dus dan maakt het per saldo niet veel meer uit.

• Leuk

micky

Forumguru
ik vind achteraf juist niet mooier, daarom kies ik er niet voor, tenzij er geen andere mogelijkheid is natuurlijk, voorbeeld, je wilt een licht interieur, dan dus ook de deurpanelen en de onderkant van het dashboard is mijn mening, anders lijkt het zo "achteraf" probeer eens de juiste kleur leer te krijgen bij het geleverde "lichte kunststof" van het dashboard en de panelen.

• Leuk

NewO3

Forumguru
ik vind achteraf juist niet mooier, daarom kies ik er niet voor, tenzij er geen andere mogelijkheid is natuurlijk, voorbeeld, je wilt een licht interieur, dan dus ook de deurpanelen en de onderkant van het dashboard is mijn mening, anders lijkt het zo "achteraf" probeer eens de juiste kleur leer te krijgen bij het geleverde "lichte kunststof" van het dashboard en de panelen.

Nou zag laatst zwart interieur (dashboard, panelen etc) en licht grijs leer achteraf in een O3. Had het niet verwacht maar contrast is erg mooi en stoer tegelijk.
Ben zelf erg blij met zwart leer als ik zie hoe de stoelen er soms nu al uitzien na paar dagen uitstapjes met twee kleine kinderen (1 en 4).

Falcon

Donateur
Kunnen we langzamerhand dit topic niet gaan opsplitsen in:

1. S3 - Leer
2. S3 - Kleur
3. S3 - Accessoires
4. S3 - Opties
5. S3 - Divers

Begint nu wel een groot topic te worden, waar alles in zit. :)

• Leuk

micky

Forumguru
Nou zag laatst zwart interieur (dashboard, panelen etc) en licht grijs leer achteraf in een O3. Had het niet verwacht maar contrast is erg mooi en stoer tegelijk.
Ben zelf erg blij met zwart leer als ik zie hoe de stoelen er soms nu al uitzien na paar dagen uitstapjes met twee kleine kinderen (1 en 4).

Is natuurlijk smaak gebonden, maar bij de O3 bijv. krijg je hele kleine lullige stukjes in het licht op een hele zwarte deur, bij mij zijn nu juist de hele panelen op het deel boven het "hout" na, dat is dan net als de bovenkant gewoon zwart.

tritus

Senior Member
Over de bekleding is inderdaad nog niet veel bekend. Hoop morgen meer info te krijgen.

Op internet zijn aardig wat foto's te vinden, maar het is nog maar de vraag of het leverbaar is in Nederland.

tritus

Senior Member
Weet iemand toevallig waar een werkende website te vinden is, waar je de superb kunt configureren? De Duitse site doet het niet meer....

Matthijsss

Nieuw lid
Ik hoop dat volledig zwarte bekleding mogelijk is. Ik zag nu op de site van skoda superb bij de ambition businessline een stoffe bekleding die zwart/grijs was maar die vond ik niet mooi. Hopelijk dus volledig zwart mogelijk.

Falcon

Donateur
En jij verwacht dat de mods een 850 berichten gaan uitsplitsen ??
Denk dat ze toch ook wel een vrije zondag willen hebben....

Vergeten je Zen moment vanochtend? ;)

Ik bedoel dat we vanaf nu kunnen gaan opsplitsen, omdat mensen de auto nu ook gaan bestellen.

Bovenaan Onderaan