De nieuwe Skoda Fabia Combi staat in de Belgische showrooms! (plus HEEL veel foto's)

Hetzer

Forumguru
binnen ruimte op de bank was bij de eerste en de tweede generatie gelijk op de achterbank, zal bij de derde ook wel het geval zijn
 

laagvlieger

Forumguru
binnen ruimte op de bank was bij de eerste en de tweede generatie gelijk op de achterbank, zal bij de derde ook wel het geval zijn

Toch niet, het scheelde wellicht millimeters tot een paar centimeters, maar zeker in het voordeel van de tweede generatie.
Bron: carbase op autoweek.nl en eigen ervaring omdat mijn broer zijn Fabia 1 duidelijk krapper is op de achterbank.
 

Hetzer

Forumguru
Ik bedoelde bij de eerste generatie was de ruimte op de achterbank bij de HB en Combi gelijk..., Zelfde geld voor de HB en de Combi van de tweede generatie
 

rtwee

Senior Member
Leuk wagentje! Op de 1e foto's te zijn lijkt hij, net als de O3, te schreeuwen om Eibachjes. Wat een ruimte tussen band en wielkast zeg....
 

CDK

Forumguru
@Tinusterror, inderdaad heb jij voor NL de primeur, vanaf 12 februari heeft Skoda NL aan dat ze bij de dealer in de showroom staan, maar 1 dealer moet de eerste zijn toch? ;) Waar zijn de foto's gemaakt??
 
Toevallig rij ik veel in het gebied rond Purmerend.
Skoda dealer Purmerend heeft de first edition staan, Aanstaande maandag komt er ook een Diesel variant volgens hen als proefrit auto,
Gister wel in de hatchback mogen rijden, de combi is vanaf volgende week beschikbaar om te testen.
 

yvosurf

Nieuw lid
Onze nieuwe Fabia Combi III first edition style racing blue met sportstoelen en tech pakket wordt morgen al afgeleverd :-) Zojuist kenteken mogen horen en morgen om 14:00 als een van de eerste afgeleverd denk ik... Als foto's gewenst zijn, hoor ik het graag :-)
 

Falcon

Donateur
Ik heb maandagmiddag ook even gezeten in de Fabia Combi III (doek werd er even gehaald.. leuk!) en leuk hoor! Maar ik weet niet of ik het met mijn gewicht en lengte lang ga volhouden op de stoelen die erin zaten. :pieker:
 
Onze nieuwe Fabia Combi III first edition style racing blue met sportstoelen en tech pakket wordt morgen al afgeleverd :-) Zojuist kenteken mogen horen en morgen om 14:00 als een van de eerste afgeleverd denk ik... Als foto's gewenst zijn, hoor ik het graag :-)

Foto's willen we wel zien natuurlijk
 

CDK

Forumguru
Vanavond met de combi gereden, 1.2 tsi 90pk handbak, wat een heerlijke volwassen wagen is het en verbazingwekkend hoe rap die van z'n plaats komt tov de voorganger een Polo 1.4 fsi met 90 pk, laat staan met een chipje er in :thumbsup: en wat is de kofferbak GROOT :jaja:
 

yvosurf

Nieuw lid
Vandaag opgehaald bij de dealer. Was mooi weer, dus mooie foto's hieronder te vinden. Plezier was echter van korte duur. Na 10 KM kregen we 5 storingsmeldingen: parkeersensoren, startstop systeem, bandenspanning, ECP en nog wat. Na opnieuw starten bleef helaas het startstop systeem storen. Later op de snelweg wederom allerlei meldingen. Lijkt me niet goed. Maandag a.s. als de werkplaats open is, maar snel aan de kabel hangen en kijken wat er mis is. Domper op een mooie dag en een mooie auto. Verder rijdt de auto perfect, is ruim en sportstoelen zitten voortreffelijk!!



 

Joske

Forumguru
Oei... dat is niet echt goeien reclame voor de nieuwe Faab :sterretjes:

Verder alleszins een pracht-auto :thumbsup:

Mss is de computer even van slag OF staat ie nog in transportmodus ofzo... :lezen: maw: naar de dealer ;)
 
Bovenaan Onderaan