Turbo Probleem.....

___JC___

Forumguru
Ik heb een zilveren hatchback in pauper uitvoering!!
Een heuse 1.6 MPI motor erin. Met wieldoppen !! AAAAAAAAARRRRRGGGG

Ze gaan vandaag rijden met de computer eraan om druk te meten e.d.
Bij mij zingt de turbo al vanaf 900 toeren nu. Gewoon stilstaan en een beetje gas geven en hij zingt als Gerard Joling onder de douche.
 

Tallguy

Forumguru
jongen, jullie zijn er een huiskamer van aan het maken :grin: Ik mis alleen nog de :473:.

Maar eh...probeer wel wat meer terug ontopic te gaan, okay? :xyxthumbs:
 

___JC___

Forumguru
ONTOPIC

Net gebeld, mijn turbo is officieel overleden... :1439:
Er is inmiddels heftige discussie losgebroken binnen PON tussen de technische dienst en commerciële tak over het tunen met volledige garantie.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is zwaar balen, het zit je niet mee. En wat gaat er nu gebeuren, nieuwe turbo?
 

VEEJAY

Forumguru
Onzin, zoals we inmiddels weten zijn er genoeg turboos overleden van NIET getunede auto's. Ze moeten gewoon beter kwaliteit spul maken, die turboos van de vorige tdi series die waren pas goed.

In ieder geval heb jij netjes via de dealer laten tunen, dus moeten ze hun probleem niet de jouwe maken... (en jou geen dag langer in die 1.6 laten rijden)


*update*
Het moge duidelijk zijn dat de dealer hem gesloopt heeft, voor hetzelfde geld had je er nog maanden mee kunnen rijden net als ik toen*
 

___JC___

Forumguru
Onzin, zoals we inmiddels weten zijn er genoeg turboos overleden van NIET getunede auto's. Ze moeten gewoon beter kwaliteit spul maken, die turboos van de vorige tdi series die waren pas goed.

In ieder geval heb jij netjes via de dealer laten tunen, dus moeten ze hun probleem niet de jouwe maken... (en jou geen dag langer in die 1.6 laten rijden)


*update*
Het moge duidelijk zijn dat de dealer hem gesloopt heeft, voor hetzelfde geld had je er nog maanden mee kunnen rijden net als ik toen*

Ik heb een leasert en volledige garantie dus ik heb er geen last van. Als je ritjes op en neer naar de dealer en dramatische vervangauto's niet meerekent.

Ik gaf ook al aan dat de oude 1.8T benzine en 1.9TDI veelal getuned rondrijden zonder garantie. Die gaan alleen dan niet kapot...

Wie m daadwerkelijk gesloopt heeft maakt me niet uit, als ik maar een nieuwe krijg. :D
 

VEEJAY

Forumguru
Nog ff en je hebt een compleet nieuwe auto (motorisch dan) ;)

Kreeg net een SMS van Extaxi over jou probleem, nieuws gaat snel :-)
 

___JC___

Forumguru
Nog ff en je hebt een compleet nieuwe auto (motorisch dan) ;)

Kreeg net een SMS van Extaxi over jou probleem, nieuws gaat snel :-)


Extaxi gaat mee naar Zweden, had die mensen het slechte nieuws gemaild.
Maar goed, ik heb weer vol vermogen als ik mn turbo terug heb. :super:
 
Bovenaan Onderaan