Poetsclinic zaterdag 22 November 2014

Wil ik aan deze poetsclinic deelnemen?

• Jazeker

Stemmen: 13 81,3%
  • Nee absoluut niet

Stemmen: 3 18,8%

• Totaal aantal stemmers
    16

LT83

Forumguru
Was een top dag, erg leerzaam en leuk om te doen!
Net thuis, nu even lekker eten.
Ik was inderdaad een van de twee gelukkige, de octavia is er goed van opgeknapt!
Zeker een aanrader deze poetsclinic!

Pendragon

Donateur
Op de laptop zie ik de foto's wel. Het is een fotogalerij, misschien komt het daarom dat het op tapatalk niet werkt. Ik zie wel 1 foto op z'n kant.

Ziet er goed uit. Kleien was duidelijk wel nodig :) Wat van foamlans gebruikte hij? Ik vraag dit omdat ik er 1 vor de Karcher K serie heb en dat is nogal behelpen vind ik. Dit ziet er qua dikte foam veel beter uit.

Tafkah

Forumguru
Helaas was ik ook niet een van de gelukkigen, want mijn vrouw's Fabiaatje was er wel degeljk aan toe. Nu moet ik helaas zelf nog aan de slag :laugh:. Vrouwlief zit mokkend op de bank..

Maar hey, ik heb een leuke, leerzame dag gehad, de voorruit is wel schoon, en de foutmelding is er door Mark uitgehaald...

Tel uw zegeningen :dankje:.

Dank Mark en Chris!

Cordoba

Forumguru
Toch goed gezien dat ik op de eerste foto Mark (Antera) half op de rug zag, terwijl ie er eigenlijk niet zou zijn, of vergis ik me nu?

Desperado

Forumguru
Overige foto's die ik via de wa heb gekregen heb ik in hetzelfde album geplaatst.

Edit; @Antera was aanwezig. Dit had hij ook aangegeven in dit topic.:lezen:

turboturbo

Forumguru
Ik ben ook heel benieuwd. Het is wel erg stil :)
De oorzaak daarvan was heel simpel: er was daar geen bereik / internet.
Op een gegeven moment zei m'n iPhone wel even: 'welkom bij Vodafone Duitsland' :sterretjes:

Ik heb zelf geen foto's gemaakt want ik zag dat anderen dat al veelvuldig deden; en ik had het te druk met poetsen #nietlullenmaarpoetsen.

Verder zie je het effect op de foto niet zo goed als in het echt, je moet met je oog telkens in een goede hoek kijken en 'scherpstellen' om bv de oppervlaktes gepoetst / niet gepoetst met elkaar te vergelijken.

Ik ben echt heel blij dat mijn Fabia een van de gelukkigen was! Hij staat er keurig strak bij. Als ik niet aan de beurt was geweest, had ik denk ik niet geloofd dat een 12 jaar oude auto er ook zo enorm van zou opknappen, en had ik denk ik geen tas vol met spullen huiswaarts genomen. :cheer::cheer::thumbsup:

Verder; voor die ouderwets goede lunch (gehaktballen ftw!) had meedoen alleen al de moeite waard geweest!

Volgend jaar koop ik een DAP, zo'n ding is echt best simpel te hanteren en de lak knapt er enorm van op. M'n flesje Turtle Wax gaat op MP / Facebook te geef :) en bij de wasstraat zullen ze me niet meer zien....

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Dus was toch aan het eind van de wereld die cursus.....tsja loopt het water tenminste ook makkelijk weg...

Desperado

Forumguru
Volgend jaar koop ik een DAP, zo'n ding is echt best simpel te hanteren en de lak knapt er enorm van op. M'n flesje Turtle Wax gaat op MP / Facebook te geef :) en bij de wasstraat zullen ze me niet meer zien....

Idem hier, maar ik ga voor de goedkopere variant van de DAP die Chris ook had.
Verder maar eens even kijken wat er allemaal op het verlanglijstje mag.

Bovenaan Onderaan