Poetsclinic zaterdag 22 November 2014

Wil ik aan deze poetsclinic deelnemen?

• Jazeker

Stemmen: 13 81,3%
  • Nee absoluut niet

Stemmen: 3 18,8%

• Totaal aantal stemmers
    16

Antera

Donateur
Alle stappen van een full-detail job zullen aan bod komen:

– afspuiten met hd-reiniger
– foamen
– 2 emmer was systeem
– drogen
– kleien
– machinaal polijsten
– waxen / sealen
– interieur
– ruiten
– velgen / banden

Tafkah

Forumguru
Heb de auto al even niet gewassen en hij ziet er niet zo goed uit... heb nog getwijfeld of ik hem niet door de wasstraat zou halen... (of vloek ik nu..'in de kerk'?)

Joske

Forumguru
Heb de auto al even niet gewassen en hij ziet er niet zo goed uit... heb nog getwijfeld of ik hem niet door de wasstraat zou halen... (of vloek ik nu..'in de kerk'?)
jah daz vloeken! :D

opteer dan voor een wasbox, waarschijnlijk is de foam wel te agressief maar zolang je die vieze wasborstel laat staan waar ie stond heb je tenminste al toch geen swirls van een krasstraat ;)

Joske

Forumguru
en morgen net zo mooi weer.. was ideaal geweest om mijn nieuwe detailing-toy te testen, ach, laat ons hopen dat het aan de feestdag ligt en dat er nu geen koerier van PostNL zijn auto aan het foamen is met mijn lans :D

eriktv

Forumguru
@Joske ik ben sinds een maand door het zoveelste baanophefplan pakketchauffeur nij PostNL en ik miet zeggen dat de RS er weer netjes bijstaat... helaas geen tuinslang noch oprit, dus aan de lans heb ik niks ;)

Joske

Forumguru
@Joske ik ben sinds een maand door het zoveelste baanophefplan pakketchauffeur nij PostNL en ik miet zeggen dat de RS er weer netjes bijstaat... helaas geen tuinslang noch oprit, dus aan de lans heb ik niks ;)
Het was ook maar een grapje voor alle duidelijkheid :bloos:

Ik hoop dat je je niet persoonlijk aangesproken voelt ;)

peterrapid

Forumguru
Mijne heren,

Ik heb heel slecht nieuws, blijkbaar gaat de regio Henegouwen maandag een algemene staking doen op alle industriezones waaronder ook waar ik werk, daarom heeft onze baas ons verplicht om zaterdag alle vrachtwagens te laden en te verplaatsen buiten de stakingszone wat als gevolg heeft dat ik moet werken om dit in goede banen te leiden. Dus als gevolg dat ik niet kan komen, nu de plaats is betaald en ipv dat ze verloren gaat zou ik graag hebben dat iemand van hier er alsnog kan van profiteren, dus mochten er kandidaten zijn graag een PB naar @Antera zodat je in mijn plaats kan gaan. Dus Mark het spijt me heel erg maar ik moet forfait geven voor zaterdag maar ik hoop dat jij of iemand van hier er alsnog iets met kan doen. :wavecry::cry::mad:

peterrapid

Forumguru
Ja it sucks echt want had mij er heel erg op verheugd maar goed begrijp onze baas ook en liever dat er iemand van hier dan toch iets mee kan doen dan gewoon dit laten verloren te gaan.

Bovenaan Onderaan