Lichtmetalen wielen

Remakil

Forumguru
Jij hebt alvast wel een bijzonder leuke overbuurman @Remakil

...


;)
Leuk? Neuh... wel vriendelijk... ;)

En wat scheelt is dat ik 3 bedrijfswagens bij hem in onderhoud heb, de auto van mijn vriendin en alle bandendingetjes bij hem laat doen. Hij is een slimme vent, in de vakantie laat hij zijn zoontje mijn auto wassen en poetsen voor niets... service heet dat! En slim, zo loop je als klant ook niet snel weg... :)
 
Dank je! Ga alleen m'n Polo GTI 2011 dsg 180 pk ook wel een beetje missen denk ik. Maarja, met een koter van 7 maanden gaat ruimte toch wel voor een snelle kart.
 

octaafje IV

Actief lid
proficiat, mooie wagen hoor! :thumbsup:

alleen dat verbruik van 5l/100km.. vergeet dat maar :D


En Broekhuis vergeet 2 extra versnellingen erbij te leveren.....
Mijn vergelijkbare H6 heeft ooit eens 1:20,5 gereden op een rit in de Randstad van 126 km, het kan dus wél Joske,
zeker als die hoogste 2 versnellingen ook nog even uitonderhandeld worden!

Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
 

octaafje IV

Actief lid
Dank je! Ga alleen m'n Polo GTI 2011 dsg 180 pk ook wel een beetje missen denk ik. Maarja, met een koter van 7 maanden gaat ruimte toch wel voor een snelle kart.

Voor ca. 1.000 euri kun je hem bij b.v. JD laten kietelen tot zo rond de 200 PK (afhankelijk van de brandstofkwaliteit waarmee je hem gaat verwennen) + bij Antera op de Eibachjes laten huppelen.
Dan wordt het al bijna een Octavia GTI !
 

Joske

Forumguru
200pk lijkt me toch fors voor dat 1.4tsi blokje.. Maar op aral102 mss wel haalbaar.

Mij boeit enkel meer koppel, 250 vind ik wat mager ;)
 

octaafje IV

Actief lid
200pk lijkt me toch fors voor dat 1.4tsi blokje.. Maar op aral102 mss wel haalbaar.

Mij boeit enkel meer koppel, 250 vind ik wat mager ;)

Zie website www.jdengineering.nl, ook het koppel neemt uiteraard toe.....
250 wat mager? (Waarom dan niet voor een diesel gekozen?)
Onze goeie oude 1.8 T 20V kwam standaard ook niet verder dan 210 Nm.
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Omdat de 1.6TDI standaard ook 250Nm levert maar ik dan maar voor meer vermogen gekozen heb aangezien de 2.0TDI buiten budget lag..
(en ik uit een 2.0TDI kom en dat een beetje wou compenseren)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

octaafje IV

Actief lid
Omdat de 1.6TDI standaard ook 250Nm levert maar ik dan maar voor meer vermogen gekozen heb aangezien de 2.0TDI buiten budget lag..
(en ik uit een 2.0TDI kom en dat een beetje wou compenseren)

En, is die compensatie een beetje naar wens?
Anders toch maar een tripje naar het fraaie Lochem...
 

Joske

Forumguru
Het is een heel andere beleving, benzine rijden is leuk (behalve het verbruik dan :D ).

Maar er staat nog wel een aanpassing op de agenda ja.. ;)
 
Bovenaan Onderaan