Gewoon verschrikkelijk die stoelen in de Skoda![]()
Ach... Als iemand laat merken dat de stoelen "bagger" zijn, ook al "vindt" hij dat, dan mag hij dat wat mij betreft zeker zo schrijven..., zonder dat hij rekening hoeft te houden met bepaalde (over)gevoeligheden bij andere forumlezers...

Oh lekker! Mijn pa had een Citroën BX toen ik 19 was en mijn rijbewijs haalde. Die had ook fauteuils. Daar kon je heerlijk in weg zakken alsof je een boek ging lezen of een film kijken ipv auto rijden. Ook hetOoit eens een Laguna 2002 meegekregen als leenauto: daar zakte je zo diep weg in de stoelen (pardon: fauteuils)
@Altos, ik ben nog niet klaar.Mee eens, ik ben klaar
Blij dat ik heb kunnen bijdragen aan deze info. Je mening geven staat vrij, iedereen doet wat ie wil. Mede dankzij mij zullen mensen misschien opjectieve info krijgen op dit forum ipv iemands mening vervormd als feit. Alles mag gezegd worden, helemaal voor maar denk ook aan je medelezers is alles wat ik zeg. Misschien wordt dit alles duidelijker als het eens over een eigen dispuut gaat. Nu echt klaar hiermee, ik ben discussies beu die al opgelost zijn, ik wil alleen maar duidelijkheid voor de rest van de lezers (zie bovenstaande bericht van peterrapid, had ik dat maar gezegd ipv proberen netjes aan te geven wat ik vind wat blijkbaar als aanvallen wordt gezien)