Skoda vs BMW

___JC___

Forumguru
Ow no de eerste nadelen zijn er al!
- geen maximum snelheid op de kaart (schijnt een optie te zijn dus weer ouderwets borden lezen);
- de bediening van de temperatuur van de airco gaat altijd apart links-rechts (schijnbaar kan dat niet tegelijk);
- geen digitale snelheid op het dashboard (in mn Skoda had ik de maxidot altijd op snelheid staan).

Ik denk dat ik het wel overleef, maar toch... :)
 

___JC___

Forumguru
Haha, nou het valt mee hoor heren. De enige echte opties op deze Executive uitvoering zijn de wielen, hifi upgrade en BMW connected drive. De rest is standaard.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik ben van een Skoda Business Line Elegance naar een BMW High Executive Luxury line gegaan. Gelukkig heb ik geen opties hoeven in te leveren behalve neerklapbare achterbank.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik doe nu alles via Wehkamp (geen grap) :thumbsdown:

Je kunt maar beter wat Skoda rijders in je kennisenkring hebben. Blingbling BMW vrienden heb je niet veel aan ;)
 

___JC___

Forumguru
Ik heb gek genoeg WEL een neerklapbare achterbank...enuh voor spulluh verplaatsen kan je beter een Chevy Van erbij hebben...ow wacht ff... :)
 

sitechris

Donateur
@JC: volgens mij is de belangrijkste optie die je mist dat je niet individueel kunt configureren dat je bv besturing in sportstand en automaat in comfortstand kunt zetten. Of is dat inmiddels al wel mogelijk?
 
Valt daar nog veel mee te doen @VEEJAY ? maatje van me rijd 520d uit 2011 namelijk en heb je dan misschien een voorbeeld van wat allemaal ?
Wel denk ik dat de BC van BMW wel wat uitgebreider is als Skoda ?
 
Bovenaan Onderaan