Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe hoog je kogeldruk is, en wat je verder nog in je O3 stopt. Heb je bijvoorbeeld twee zware pubers of twee peuters op de achterbank? Zit er ook nog een dakbak op? Wat stop je allemaal in de kofferbak. Wat weegt de vouwwagen eigenlijk?Ik hoorde van de dealer dat de nieuwe O3 combi 1.6 diesel die ik besteld heb betere vering heeft dan de oude O2 combi 1.2 benzine. Daarom Zijn hulpveren niet nodig voor het trekken van een vouwwagen. Iemand ervaring met de O3 en een vouwwagen.
Maar hoeveel daarvan rijden met een vouwwagen?De hulpveren bieden geen oplossing, de O3 blijft zwabberen! Ken nu al 3 bezitters die ovestappen op Eibachs!
Volgens mij hadden we het daar al eens (bijzonder uitgebreid) over gehad. Maar ik wil ze nog wel eens opnoemen:Van die verlaging heb je ook binnen het dagelijks gebruik profijt van. En nadelen voor de O3? Welke?
Volgens mij hadden we het daar al eens (bijzonder uitgebreid) over gehad. Maar ik wil ze nog wel eens opnoemen:
1. Kost geld.
2. Vering wordt stugger. Sommigen ervaren dit als een voordeel, maar dat is persoonlijk.
3. Verminderde bodemvrijheid.
4. Lagere instaphoogte.
1 verbetering kost helaas geld
2 wegligging wordt aanzienlijk beter
3 valt wel mee er zijn ook berichten dat vooral bij belading op standaard veren de bodem nogal te lijden heeft
4 ideaal toch: je kunt drempelloos je auto inglijden