Zonneschermen Superb 2 Sedan/Hatchback

Pendragon

Forumguru
Is er hier iemand die zonneschermen heeft in de Superb Sedan/Hatchback? Ik kan best veel opties vinden voor de combi, maar eigenlijk maar 1 oplossing voor de Sedan en dat is niet zoals Sonniboy, maar echt een vel kunstof en dat wil ik niet. We hadden Sonniboy in onze vorige Skoda en in mijn vorige Superb had ik in de Elegance van die mooie zonnerollo's, maar helaas heb ik die nu niet. De ramen achter zijn wel getint, maar toch 'klagen' mijn kinderen regelmatig over de zon die naar binnen schijnt. Mocht er niet zoiets als Sonniboys bestaan voor de Sedan dan ga ik kijken naar folie.

Gr. André
 

Tafkah

Forumguru
Je hebt er niets aan, maar ik meld toch maar even: ik heb set liggen voor een combi, maar omdat de sunset voor de SII FL een stuk donkerder is dan die van de SII pre-FL heb ik ze nooit geplaatst. (overigens geen sunnyboys maar de tegenhanger)..
 

Pendragon

Forumguru
@Octavia32, bedankt! De eerste had ik gezien maar vertrouw ik niet want foto en film zijn van de combi. Die van Superskoda had ik nog niet gezien.
 

michelover

Forumguru
Ik heb ze al weer een tijdje, privacy shades. Zijn dezelfde als bij Superskoda. De shade voor het achterruit bestaat uit twee delen. Bestel ook een paar extra bevestigingsclips, de vier bijgeleverde zetten hem niet echt lekker vast. Clipjes zijn los te kopen op www.privacyshadesnederland.nl
 

andrehj

Forumguru
ik moet trouwens ook nog van deze dingen hebben. heb nu zonnerollos maar vind dit niet mooi afdekken en het hangt niet strak.
Mij bevallen de rollo's in de achterdeuren juist erg goed. Het zit erg netjes en nagenoeg het hele raam wordt afgedekt. Kinderen zijn er i.i.g. erg blij mee.
 

Pendragon

Forumguru
@andrej ik had ze ook in mijn vorige Superb (lease) en de kids vonden ze heerlijk, ook omdat je ze makkelijk naar beneden kon doen als het niet nodig was, maar helaas heb ik die nu niet. In de Octavia hadden we ook Sonniboys en dat ging ook prima. De getinte ramen in de Superb zijn lang niet voldoende om de zon goed tegen te houden voor ze. Misschien is folie nog een optie, maar ik weet niet hoe goed en lang dat blijft zitten. Als ik dat zou doen ga ik het zeker niet zelf doen. Gepruts met folie op ramen.....
 

R_Dex

Actief lid
Ik ga vandaag mijn Superb combi uit 2012 ophalen en heb de zonnenschermen van superskoda besteld en klaar liggen, die ga ik vanavond monteren. Ik zal het resultaat hier wel posten. Ik heb gekozen voor deze zonnenschermen omdat mijn superb geen getinte ramen heeft en de sunnyboys kosten ~180,00 en die van Superskoda 80,00.
 

R_Dex

Actief lid
Geen idee, heb geen vergelijken, maar ik vindt deze prima. Zeker voor het prijs verschil en ik vermoed ook dat als ze donkerder van buiten zijn, dat het ook nog donkerder zou zijn als je naar buiten kijkt. Deze vindt ik nog net prima naar buiten, hoeft van mij niet nog donkerder....
 
Bovenaan Onderaan