Zonneschermen Superb 2 Sedan/Hatchback

R_Dex

Actief lid
Superskoda heeft net vanaf vandaag 20% zomerkorting op alles, ik heb dus vorige week voor € 233,00 gekocht :( ik ga proberen terug te krijgen....
 

Pendragon

Forumguru
zag ik inderdaad ook, kreeg vanochtend een email. Wel heel rot om dit midden/eind in een week te doen, of kondig het dan eerder aan.
 

Pendragon

Forumguru
Heb ze nog niet. Zijn onderweg. Zullen maandag of dinsdag komen. Volgens superskoda de 28e de deur uit. Volgens GLS de 3e voor het eerst binnen in distributie Tsjechië.....
 

R_Dex

Actief lid
Dat duurt behoorlijk lang, zoals al eerder gezegd had in op dag 3 na bestellen alles binnen. Hoop dat je ze snel hebt en ben benieuwd naar je bevindingen..
 

Pendragon

Forumguru
Ja, vind het een slechte zaak van superskoda. Hoorde altijd hele goede berichten over ze, maar dit vind ik niet ok, al helemaal niet omdat ik ze een email gestuurd heb met de vraag of ze weten hoe het zit met het pakketje en geen enkele reactie.
 

R_Dex

Actief lid
Dat is idd wel heel vreemd, misschien drukke periode vanwege die korting dagen laatst? Ik kreeg wel ook een mail dat er verzonden zou zijn...
 

Pendragon

Forumguru
Alsof hij het gelezen heeft krijg ik net een email met de verwijzing naar GLS......dat had ik natuurlijk al gezien :)
 
Bovenaan Onderaan