Zonneschermen Superb 2 Sedan/Hatchback

Topic in 'Superb II' gestart door Pendragon, 25-08-2014.

1. Octavia32

Octavia32 Forumguru

@Pendragon waar ga je ze bestellen bij superskoda of heb je ze inmiddels al besteld.

2. R_Dex

R_Dex Actief lid

Is er een voordeligere / andere leverancier?
    Superskoda leverde mij overigens netjes via GLS binnen 4 dagen. (Volgens mij had ik op dag 3 alles binnen)

3. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

@R_Dex, Super bedankt voor het aanbod, maar al te laat. Ik heb ze al besteld :)

R_Dex vindt dit leuk.
  4. Pendragon

Al besteld, bij SuperSkoda. 88 euro inclusief verzendkosten

Octavia32 en R_Dex vinden dit leuk.
  5. R_Dex

R_Dex Actief lid

Superskoda heeft net vanaf vandaag 20% zomerkorting op alles, ik heb dus vorige week voor € 233,00 gekocht :( ik ga proberen terug te krijgen....

Pendragon vindt dit leuk.
  6. Pendragon

zag ik inderdaad ook, kreeg vanochtend een email. Wel heel rot om dit midden/eind in een week te doen, of kondig het dan eerder aan.

R_Dex vindt dit leuk.
  7. R_Dex

R_Dex Actief lid

En bevallen ze? Of valt het tegen?

8. Pendragon

Heb ze nog niet. Zijn onderweg. Zullen maandag of dinsdag komen. Volgens superskoda de 28e de deur uit. Volgens GLS de 3e voor het eerst binnen in distributie Tsjechië.....

9. R_Dex

R_Dex Actief lid

Dat duurt behoorlijk lang, zoals al eerder gezegd had in op dag 3 na bestellen alles binnen. Hoop dat je ze snel hebt en ben benieuwd naar je bevindingen..

10. Pendragon

Ja, vind het een slechte zaak van superskoda. Hoorde altijd hele goede berichten over ze, maar dit vind ik niet ok, al helemaal niet omdat ik ze een email gestuurd heb met de vraag of ze weten hoe het zit met het pakketje en geen enkele reactie.

11. R_Dex

R_Dex Actief lid

Dat is idd wel heel vreemd, misschien drukke periode vanwege die korting dagen laatst? Ik kreeg wel ook een mail dat er verzonden zou zijn...

12. Pendragon

Ik had de dispatch mail op 28 augustus gekregen. Maar goed hopelijk vandaag of morgen.

R_Dex vindt dit leuk.
  13. Pendragon

Alsof hij het gelezen heeft krijg ik net een email met de verwijzing naar GLS......dat had ik natuurlijk al gezien :)

R_Dex vindt dit leuk.
  14. Pendragon

Geïnstalleerd. Super simpel met 3 clips. Lijkt mij voldoende stevig. Je kunt ze na monteren wat aan knijpen en dan zit het heel stevig. Materiaal ziet er prima uit. Nu afwachten wat de kids ervan vinden ;)

uploadfromtaptalk1410169813963.jpg
    uploadfromtaptalk1410169963316.jpg

R_Dex, Octavia32, Joske en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Joske

Joske Forumguru

ziet er goed uit André :thumbsup:

16. Pendragon

De kids waren helemaal blij, maar de echte test met inschijnende zon moet nog komen ;)

CDK vindt dit leuk.
  17. Octavia32

Octavia32 Forumguru

Ziet er goed uit.

18. CDK

CDK Forumguru

ziet er netjes uit @Pendragon ik zal binnenkort eens proberen tijd vrij te maken om folie te laten plakken.

19. Pendragon

Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat @Corné de Kluijver, heb daar ook nog aan gedacht, maar folie plakken ben ik geen ster in.

20. CDK

CDK Forumguru

Ik laat het ook doen ;) ga zelf niet zitten prutsen hoor :)

Deel deze pagina